Brak produktów
0,00 zł netto
Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. | |
Brak produktów
Produkt nie jest obecnie dostępny w magazynie.
Zachęcamy do skorzystania z poniższego narzędzia POWIADOM MNIE, KIEDY BĘDZIE DOSTĘPNY.
Kiedy produkt będzie dostępny, otrzymają Państwo jednorazową wiadomość e-mail. Wówczas będzie możliwe zamówienie tego produktu.
248067
0195161915321
Produkt nowy, z oficjalnej, polskiej dystrybucji
Nowość
Ostatnie egzemplarze!
1 373,00 zł
1 116,26 zł netto
2 399,00 zł
1 950,41 zł netto
1 318,00 zł
1 071,54 zł netto
1 686,00 zł
1 370,73 zł netto
1 401,00 zł
1 139,02 zł netto
Informacje podstawowe | |
Producent | HP |
Produkt | Monitor |
Stan | Produkt nowy, oryginalny (urządzenie pochodzi z oficjalnej, polskiej dystrybucji i jest objęte gwarancją producenta na terenie Polski) |
Ekran | |
Przekątna ekranu | 27" |
Rozdzielczość | 2560x1440 (QHD) |
Format obrazu | 16:9 |
Technologia matrycy | IPS |
Powłoka matrycy | Antyrefleksyjna |
Parametry matrycy | |
Odświeżanie | 165 Hz |
Synchronizacja pionowa | 55-165 Hz |
Synchronizacja pozioma | 30-255 kHz |
Czas reakcji | 1 ms |
Rozmiar piksela | 0,233 mm |
Złącza i interfejsy | |
Interfejsy | 0 x USB-C |
Wymiary (z podstawą) | Szerokość: 61,4 cm Wysokość: 51,2 cm Głębokość: 21,2 cm |
Waga | 6,3 kg |
Natywna rozdzielczość 27-calowego ekranu wynosi QHD (2560x1440). Ważną cechą urządzenia jest zastosowanie. Rozmiar piksela wynosi 0,233 mm. Częstotliwość odświeżania matrycy przy optymalnej rozdzielczości wynosi 165 Hz. Do wyświetlania obrazu wykorzystano matrycę IPS zapewniającą doskonały obraz. Monitor oferuje 0 x USB-C.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Asortyment sklepu skierowany jest wyłącznie do Przedsiębiorców, Firm i Instytucji, które bezpośrednio i w związku z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową zawierają Umowę Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu o charakterze zawodowym. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o produktach podane na stronach sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.