Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Wsparcie po sprzedażowe dla produktów biznesowych firmy HP

Wiemy, że wsparcie po sprzedażowe jest co najmniej tak samo ważne jak pomoc w trakcie sprzedaży. Dlatego w ofercie sklepu ITnes.pl są tylko i wyłącznie produkty pochodzące z polskich dystrybucji firmy HP Polska, które są fabrycznie nowe z pełnym wsparcie gwarancyjnym producenta. Dodatkowo, w większość z modeli laptopów/desktopów/monitorów/komputerów AIO/serwerów firmy HP można rozszerzyć bazową gwarancję tak o jej czas (o rok, dwa etc.) ale też i/lub formę (na OnSite z Door-to-Door, dodać opcję Defective media retention, etc.) - w celu doboru i wyceny zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta Biznesowego sklepu ITnes.pl. Pełną listę możliwości rozszerzenia gwarancji dla danego PN można uzyskać na dedykowany do tego portalu firmy HP - HP Care Pack Central : http://cpc.ext.hp.com/portal/site/cpc/

Najprostszą formą uzyskania wsparcia technicznego jest skorzystanie ze specjalnego portali www dedykowanego przez producenta do szybkiego rozwiązywania problemów technicznych, uzyskania informacji o stanie gwarancji, możliwości pobrania aktualny i zalecanych sterowników/poprawek.

Wcześniej należy sprawdzić i zapisać sobie PN (Part Number) oraz SN (Serial Number) urządzenia (oba te numery dostępne są na Fakturach VAT, które dostarczamy naszym Klientom - służymy szybką pomocą w ich uzyskaniu). Oba te numery dostępne są także na tabliczkach znamionowych tak na urządzeniu jak i na opakowaniach kartonowych (które zalecamy zachować na okres trwania gwarancji). Prosimy także o przygotowanie dowodu zakupu (Faktury VAT)urządzenia - jest one niezbędne do uzyskania wsparcia gwarancyjnego firmy HP.

Oficjalna pomoc techniczna HP - HP Support

W celu uzyskania wsparcia od firmy HP należy udać się na stronę: https://support.hp.com/pl-pl
Następnie w poniższej sekcji należy wpisać SN urządzenia co do którego chcemy uzyskać wsparcie firmy HP:




Po wpisaniu SN dostaniemy dostęp do pełnych informacji o wskazanym produkcie i są to np.:

  • Stan Gwarancji: - informacja czy urządzenie jest jeszcze objęte gwarancją a jak tak to przez jaki okres czasu. A po kliknięciu w Zobacz Szczegóły użytkownik otrzymuje szczegółową informację o gwarancji - jej formie, czasie trwania, czy była rozszerza etc.
  • Gwarancja producenta to gwarancja, którą produkt jest objęty od dnia jego zakupu.
  • Gwarancja rozszerzona to dodatkowo płatna gwarancja lub ochrona produktu uzupełniająca gwarancję producenta.

Następnie mamy dostęp do szeregu funkcji jakie oferuje producent dla wskazanego modelu urządzenia. I tak, dla przykładu można uzyskać dostęp do:

  • Rozwiązywania problemów - udostępnione jest narzędzie diagnostyczne, oraz poradnik do najczęściej zadawanych pytań technicznych.
  • Oprogramowanie i sterniki - dostęp do dedykowanego oprogramowania.
  • Podręcznik użytkownika - jest to dostęp do cyfrowej wersji podręcznika w tzw. PDF w kilku językach.

Oznaczenia form gwarancyjnych

  • Gwarancja OnSite (OS)to gwarancja realizowana w miejscu użytkowania sprzętu przez technika firmy HP.
  • Gwarancja Door-to-Door (D2D) to gwarancja realizowana w serwisie producenta za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Gwarancja Defective Media Retention (DMR) to gwarancja, która oferuje pozostawienie uszkodzonego dysku u Klienta (SSD, HDD) a nie tylko wymianę na nowy jak to jest w standardowej gwarancji.


Zachęcamy naszych Klientów, którzy wybrali produkty firmy HP do ich rejestracji - skróci to znacząco czas podczas zgłaszania awarii lub przy uzyskaniu wsparcia, rejestrację produktów można dokonać na stronie: https://register.hp.com/emea/flowPage/registration/index.do?execution=e1s1&cc=PL&lang=pl

Kontakt ze specjalistą ds. pomocy technicznej firmy HP

Na karcie ze szczegółami dot. gwarancji można szybko uzyskać dostęp do kontaktu ze specjalistą ds. pomocy technicznej firmy HP klikając w: Kontakt z HP



Na kolejnej stronie można skontaktować telefonicznie się z technikiem w określonych godzinach pracy dla danego typu urządzenia (lub/i formy gwarancji). Lub od razu skontaktować się z najbliższym Centrum serwisowych firmy HP w celu diagnozy awarii oraz uzyskania wsparcia gwarancyjnego.


Opiekunowie Klientów Biznesowych sklepu ITnes.pl są do Państwa dyspozycji w kwestiach pomocy z kontaktem do firmy HP.

Sklep internetowy ITnes.pl | IT for BUSINESS
jest oficjalnym partnerem firmy HP Polska


HP Partner


Close