Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

lenovo.jpg

Usługi i gwarancja w skrócie:

Dziękujemy za zakup produktu firmy Lenovo!

Produkty serii biznesowej THINK (ThinkPad, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision):

W zależności od typu gwarancji sprzętu naprawa jest wykonywana w lokalizacji klienta (OnSite) lub w siedzibie serwisu (carry-in). Odpłatnie dostępne są opcje serwisowe rozszerzające standardowe warunki o dojazd, czas trwania gwarancji, możliwość zatrzymania wymienionego w ramach gwarancji dysku oraz ochronę przed przypadkowym uszkodzeniem. W sprawach zgłoszeń serwisowych sprzętu prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem https://support.lenovo.com/pl/pl/contactus

Termin realizacji naprawy produktów serii biznesowej Think uzależniony jest od dostępności części zamiennych i standardowo wynosi 3 do 4 dni roboczych. Istnieje możliwość realizacji naprawy w terminie następnego dnia roboczego - natomiast usługa taka dostarczana jest po podpisaniu odrębnej umowy serwisowej.

Produkty objęte są gwarancją, której okres zależy od wybranej konfiguracji. Najniższy oferowany okres gwarancji to 12 miesięcy, przy czym ten rodzaj gwarancji nie ogranicza praw konsumenta, wynikających z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego. Prosimy o weryfikację informacji znajdujących się na karcie gwarancyjnej w celu potwierdzenia terminu gwarancji obowiązującego wraz z zakupionym przez Państwa produktem.

Okres gwarancji na wszystkie baterie, rysiki, pióra cyfrowe oraz inne akcesoria firmy Lenovo jest ograniczony do 12 miesięcy, o ile nie podano inaczej. Oznacza to, że firma Lenovo zapewni bezpłatne usługi gwarancyjne dotyczące w ciągu 12 miesięcy obowiązywania gwarancji. Gwarancja nie ma zastosowania do zjawiska spadku pojemności baterii, jedynie do defektów materiałowych.


Międzynarodowa Gwarancja Lenovo (IWS) jest dedykowana dla osób, które zakupiły sprzęt na własny użytek za granicą lub aktualnie znajdują się w podróży poza granicą kraju, w którym sprzęt został zakupiony. Wsparcie realizowane jest dla tych modeli produktów, które są lub też były dostępne w ofercie autoryzowanych partnerów biznesowych Lenovo w danym kraju. Dostępność wsparcia można sprawdzić na stronie internetowej IWS.

Przed udzieleniem wsparcia Lenovo zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów poświadczających nabycie prawa własności sprzętu w kraju, z którego pochodzi dana jednostka oraz umożliwiających ustalenie przeznaczenia w jakim została zakupiona.


Kontakt z serwisem Lenovo.

Sprawdzenie statusu gwarancji produktów Lenovo.

Sprawdzenie statusu naprawy produktów Lenovo.

Rejestracja rozszerzeń gwarancji produktów Lenovo.




Sklep ITnes.pl | IT for BUSINESS jest autoryzowanym partnerem firmy Lenovo

ITnes.pl - PLATINUM Partner Lenovo


Close