Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Wsparcie po sprzedażowe dla produktów biznesowych firmy ASUS

Wiemy, że wsparcie po sprzedażowe jest co najmniej tak samo ważne jak pomoc w trakcie sprzedaży. Dlatego w ofercie sklepu ITnes.pl są tylko i wyłącznie produkty pochodzące z polskich dystrybucji firmy ASUS, które są fabrycznie nowe z pełnym wsparcie gwarancyjnym producenta. Dodatkowo, w większość z modeli laptopów/desktopów/monitorów/komputerów AIO/serwerów firmy ASUS można rozszerzyć bazową gwarancję tak o jej czas (o rok, dwa etc.) ale też i/lub formę (na OnSite z Door-to-Door, dodać opcję HDD Retention, etc.) - w celu doboru i wyceny zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta Biznesowego sklepu ITnes.pl.

Najprostszą formą uzyskania wsparcia technicznego jest skorzystanie ze specjalnego portalu www dedykowanego przez producenta do szybkiego rozwiązywania problemów technicznych, uzyskania informacji o stanie gwarancji, możliwości pobrania aktualny i zalecanych sterowników/poprawek.

Wcześniej należy sprawdzić i zapisać sobie PN (Part Number) oraz SN (Serial Number) urządzenia (oba te numery dostępne są na Fakturach VAT, które dostarczamy naszym Klientom - służymy szybką pomocą w ich uzyskaniu).

Oba te numery dostępne są także na tabliczkach znamionowych tak na urządzeniu jak i na opakowaniach kartonowych (które zalecamy zachować na okres trwania gwarancji). Prosimy także o przygotowanie dowodu zakupu (Faktury VAT) urządzenia - jest one niezbędne do uzyskania wsparcia gwarancyjnego firmy ASUS.

Oficjalna pomoc techniczna ASUS

W przypadku problemów technicznych ze sprzętem (z wyłączeniem niestandardowych warunków, o których mowa w dalszej części), których nie można rozwiązać za pośrednictwem infolinii ASUS i/lub opcji zdalnego rozwiązywania problemów, należy odwiedzić stronę https://www.asus.com/pl/support/
i postępować zgodnie z instrukcjami online, lub skontaktować się z lokalnym centrum serwisowym firmy ASUS za pomocą infolinii, aby złożyć wniosek o usługę w ramach tego pakietu serwisowego. Składając wniosek upewnij się, że masz dokument potwierdzający nabycie pakietu serwisowego do produktu, informacje o członkostwie ASUS oraz dowód zakupu, dzięki czemu ASUS wykona usługę bardziej efektywnie.

Oznaczenia form gwarancyjnych

  • Gwarancja OnSite (OS)to gwarancja realizowana w miejscu użytkowania sprzętu przez technika firmy ASUS.
  • Gwarancja Door-to-Door (D2D) to gwarancja realizowana w serwisie producenta za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Gwarancja Defective Media Retention (DMR) to gwarancja, która oferuje pozostawienie uszkodzonego dysku u Klienta (SSD, HDD) a nie tylko wymianę na nowy jak to jest w standardowej gwarancji.

Opiekunowie Klientów Biznesowych sklepu ITnes.pl
są do Państwa dyspozycji.

Sklep internetowy ITnes.pl | IT for BUSINESS
jest oficjalnym partnerem firmy ASUS



Close