Brak produktów
0,00 zł netto
Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. | |
Brak produktów
Bazowa gwarancja fabryczna na urządzenia MS Surface z linii biznesowych to 2 lata od daty na fakturze VAT. Gwarancję można rozszerzyć do 30 dni daty zakupu urządzenia w firmie ITnes.pl, gwarancję można rozszerzyć tylko raz.
1. Awaria mechaniczna
to uszkodzenie mechaniczne lub elektryczne produktu, które uniemożliwia dalszą realizację jego zamierzonej funkcji, spowodowane wadami materiałowymi lub wykonawczymi, a nie zużyciem występującym podczas jego codziennego użytkowania.
2. Przypadkowe uszkodzenie
to fizyczne uszkodzenie produktu wynikające z nagłego i nieprzewidzianego zdarzenia, mające wpływ na funkcjonowanie produktu.
3. Zaawansowany program wymiany
Advanced Exchange to usługa, w ramach której Microsoft w ciągu od trzech do pięciu (3 5) dni roboczych wyśle nowe urządzenie (,,Urządzenie AES")do wskazanej przez klienta lokalizacji, w ramach realizacji usług objętych gwarancją. Oryginalne urządzenie musisz odesłać do firmy Microsoft w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty dostarczenia przez Microsoft nowego urządzenia. Przesyłka z nowym urządzeniem będzie zawierać opakowanie i wypełniony list przewozowy, w celu wygodnego odesłania wadliwego sprzętu. Zaawansowany program wymiany obowiązuje dla urządzeń: Surface Pro 6/7/7+/8/X/9, Laptop 2/3/4/5, Book 3, Go 2, Laptop Go, Laptop Studio.
4. Wymiana w następnym dniu roboczym (Next Business Day) to usługa ekspresowej przesyłki kurierskiej nadanej przez Microsoft do lokalizacji klienta w następujący sposób:
a) w ciągu jednego (1) dnia roboczego po udzieleniu zezwolenia na zgłoszenie reklamacji,jeżeli zgłoszenie reklamacji nastąpi przed
godziną 12:00 czasu środkowoeuropejskiego (,,CET") lub;
b) w ciągu dwóch (2) dni roboczych,jeżeli zezwolenie na zgłoszenie reklamacji nastąpi po godzinie 12:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET). Dostawa na następny dzień jest uzależniona od dostępności naszych autoryzowanych firm kurierskich realizujących dostawy na następny dzień oraz od lokalizacji produktu.
5. Możliwość zachowania dysku SSD
DRET zapewnia klientowi możliwość zachowania dysku SSD produktu w przypadku awarii lub przypadkowego uszkodzenia. Wymieniony produkt klienta będzie zawierać nowy dysk SSD bez dodatkowych opłat. Opcja zachowania dysku (SSD) jest dostępna tylko w przypadku urządzeń Microsoft Surface, które zgodnie z danymi technicznymi zostały wyposażone w wymienny dysk SSD: Surface Pro 7+/8/X/9, Laptop 3/4/5, Laptop Go/2, Laptop Studio .
Numer telefonu na infolinię serwisową:
801 802 000
+48 22 594 19 99
Surface Support w sieci:
https://docs.microsoft.com/pl PL/surface/
Sprawdź status gwarancji:
Surface Support for Business Online Service Center Welcome
Bezpośrednie zgłoszenie serwisowe online Surface for Business:
ServicesHub (microsoft.com)
Surface Help&Learning / Surface Diagnostic Toolkit:
Surface help & learning Microsoft Support
Sklep ITnes.pl autoryzowany partnerem MS Surface w Polsce.
Jako jedna z niewielu firm w Polsce uzyskaliśmy wysoki status współpracy - Silver.