Brak produktów
0,00 zł netto
Strona ITnes.pl stosuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Strona może również wykorzystywać pliki cookies w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności do dopasowania treści reklamowych do preferencji użytkownika. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając Zaakceptuj wszystkie pliki cookies. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij Szczegółowe ustawienia.
Więcej informacji o korzystaniu przez nas i naszych partnerów z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Zarządzaj plikami cookies używanymi przez stronę ITnes.pl. Więcej informacji o korzystaniu przez nas i naszych partnerów z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Niektóre pliki cookies są konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookies umożliwiają monitorowanie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie i które strony są przez nich najczęściej odwiedzane. Dzięki temu możemy badać statystyki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookies z tej grupy są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia tożsamości użytkowników. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Reklamowe pliki cookies umożliwiają dopasowywanie wyświetlanych treści reklamowych do zainteresowań użytkowników, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookies i aktywności w innych serwisach jest budowany profil zainteresowań użytkownika. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio danych osobowych użytkownika, ale identyfikują jego przeglądarkę internetową i urządzenie, z którego korzysta. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji.
Brak produktów
Bazowa gwarancja fabryczna na urządzenia MS Surface z linii biznesowych to 2 lata od daty na fakturze VAT. Gwarancję można rozszerzyć do 30 dni daty zakupu urządzenia w firmie ITnes.pl, gwarancję można rozszerzyć tylko raz.
1. Awaria mechaniczna
to uszkodzenie mechaniczne lub elektryczne produktu, które uniemożliwia dalszą realizację jego zamierzonej funkcji, spowodowane wadami materiałowymi lub wykonawczymi, a nie zużyciem występującym podczas jego codziennego użytkowania.
2. Przypadkowe uszkodzenie
to fizyczne uszkodzenie produktu wynikające z nagłego i nieprzewidzianego zdarzenia, mające wpływ na funkcjonowanie produktu.
3. Zaawansowany program wymiany
Advanced Exchange to usługa, w ramach której Microsoft w ciągu od trzech do pięciu (3 5) dni roboczych wyśle nowe urządzenie (,,Urządzenie AES")do wskazanej przez klienta lokalizacji, w ramach realizacji usług objętych gwarancją. Oryginalne urządzenie musisz odesłać do firmy Microsoft w ciągu czternastu (14) dni kalendarzowych od daty dostarczenia przez Microsoft nowego urządzenia. Przesyłka z nowym urządzeniem będzie zawierać opakowanie i wypełniony list przewozowy, w celu wygodnego odesłania wadliwego sprzętu. Zaawansowany program wymiany obowiązuje dla urządzeń: Surface Pro 6/7/7+/8/X/9, Laptop 2/3/4/5, Book 3, Go 2, Laptop Go, Laptop Studio.
4. Wymiana w następnym dniu roboczym (Next Business Day) to usługa ekspresowej przesyłki kurierskiej nadanej przez Microsoft do lokalizacji klienta w następujący sposób:
a) w ciągu jednego (1) dnia roboczego po udzieleniu zezwolenia na zgłoszenie reklamacji,jeżeli zgłoszenie reklamacji nastąpi przed
godziną 12:00 czasu środkowoeuropejskiego (,,CET") lub;
b) w ciągu dwóch (2) dni roboczych,jeżeli zezwolenie na zgłoszenie reklamacji nastąpi po godzinie 12:00 czasu środkowoeuropejskiego (CET). Dostawa na następny dzień jest uzależniona od dostępności naszych autoryzowanych firm kurierskich realizujących dostawy na następny dzień oraz od lokalizacji produktu.
5. Możliwość zachowania dysku SSD
DRET zapewnia klientowi możliwość zachowania dysku SSD produktu w przypadku awarii lub przypadkowego uszkodzenia. Wymieniony produkt klienta będzie zawierać nowy dysk SSD bez dodatkowych opłat. Opcja zachowania dysku (SSD) jest dostępna tylko w przypadku urządzeń Microsoft Surface, które zgodnie z danymi technicznymi zostały wyposażone w wymienny dysk SSD: Surface Pro 7+/8/X/9, Laptop 3/4/5, Laptop Go/2, Laptop Studio .
Numer telefonu na infolinię serwisową:
801 802 000
+48 22 594 19 99
Surface Support w sieci:
https://docs.microsoft.com/pl PL/surface/
Sprawdź status gwarancji:
Surface Support for Business Online Service Center Welcome
Bezpośrednie zgłoszenie serwisowe online Surface for Business:
ServicesHub (microsoft.com)
Surface Help&Learning / Surface Diagnostic Toolkit:
Surface help & learning Microsoft Support
Sklep ITnes.pl autoryzowany partnerem MS Surface w Polsce.
Jako jedna z niewielu firm w Polsce uzyskaliśmy wysoki status współpracy - Silver.