Brak produktów
0,00 zł netto
Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. | |
Brak produktów
Firma Dell oferuje szereg pakietów wsparcia, zwanych potocznie rozszerzeniami gwarancji, których celem jest zapewnienie wsparcia posprzedażowego na różnych poziomach. Niezależnie od tego, czy użytkownik jest właścicielem małej firmy, czy też pracownikiem w globalnym przedsiębiorstwie, celem firmy Dell jest zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów.
W celu uzyskania wsparcia od firmy Dell należy udać się na stronę: https://www.dell.com/support/incidents-online/pl-pl/contactus/dynamic
Następnie zostanie automatycznie zidentyfikowane nasze urządzenie. Jeśli to nie nastąpi należy ręcznie wprowadzić kod Service Tag lub identyfikator produktu:
W celu bezpośredniego kontaktu z pomocą techniczną należy przygotować Service Tag lub kod obsługi serwisowej i skontaktować się pod właściwym dla urządzenia, numerem telefonu:
Usługa Dell ProSupport oferuje następujące korzyści:
Program ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu Klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca komputery osobiste i tablety, która automatyzuje świadczenie pomocy technicznej w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je błyskawicznie. Usługa ProSupport Plus zaspokaja wszystkie podstawowe potrzeby Klienta w zakresie pomocy technicznej w ramach jednego rozwiązania, ograniczając przestoje w pracy użytkowników indywidualnych, zwiększając produktywność działu IT oraz chroniąc cenne zasoby i dane.
Usługa ProSupport Plus obejmuje następujące składniki:
Gwarancja ta zapewnia ochronę danych zapisanych na twardym dysku. W przypadku awarii, dysk zostawiany jest u Klienta, natomiast w komputerze lub serwerze instalowany jest nowy dysk. Minimalizuje to ryzyko dostania się danych w niepożądane ręce.
Aby aktywować powyższą usługę wymagane jest posiadanie podstawowej gwarancji Dell Basic lub Dell ProSupport.
Z tą usługą przypadkowe uszkodzenie urządzenia to nie problem. W przypadku przepięcia, upadku lub zalania gwarancja zapewnia naprawę lub wymianę sprzętu objętego ubezpieczeniem.
Aby aktywować powyższą usługę wymagane jest posiadanie podstawowej gwarancji Dell Basic lub Dell ProSupport
Gwarancja na rozszerzone usługi serwisowe baterii
W standardzie, baterie posiadają gwarancję na 1 rok. Natomiast powyższa usługa przedłuża ją do 3 lat.