Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Dziękujemy za zakup produktu firmy Dell!

Firma Dell oferuje szereg pakietów wsparcia, zwanych potocznie rozszerzeniami gwarancji, których celem jest zapewnienie wsparcia posprzedażowego na różnych poziomach. Niezależnie od tego, czy użytkownik jest właścicielem małej firmy, czy też pracownikiem w globalnym przedsiębiorstwie, celem firmy Dell jest zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów.

Oficjalna pomoc techniczna Dell

W celu uzyskania wsparcia od firmy Dell należy udać się na stronę: https://www.dell.com/support/incidents-online/pl-pl/contactus/dynamic

Następnie zostanie automatycznie zidentyfikowane nasze urządzenie. Jeśli to nie nastąpi należy ręcznie wprowadzić kod Service Tag lub identyfikator produktu:

wsparcie techniczne Dell

W celu bezpośredniego kontaktu z pomocą techniczną należy przygotować Service Tag lub kod obsługi serwisowej i skontaktować się pod właściwym dla urządzenia, numerem telefonu:

numery telefonów do serwisu Dell

Rodzaje gwarancji Dell

Dell ProSupport

Usługa Dell ProSupport oferuje następujące korzyści:

  • Całodobowy dostęp do specjalistów, którzy udzielają fachowej pomocy informatykom pracującym w przedsiębiorstwie.
  • Naprawa na miejscu u klienta najczęściej następnego dnia roboczego po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy.
  • Pomoc w razie incydentów dotyczących oprogramowania innych producentów do centrum danych, aplikacji użytkowników końcowych, systemów operacyjnych i oprogramowania wewnętrznego.
  • Dostęp do bezpiecznych internetowych narzędzi do zarządzania częściami - co pozwala wygodnie serwisować własny sprzęt.
  • Opcjonalne usługi ochrony danych i zasobów.

Dell ProSupport Plus

Program ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu Klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca komputery osobiste i tablety, która automatyzuje świadczenie pomocy technicznej w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je błyskawicznie. Usługa ProSupport Plus zaspokaja wszystkie podstawowe potrzeby Klienta w zakresie pomocy technicznej w ramach jednego rozwiązania, ograniczając przestoje w pracy użytkowników indywidualnych, zwiększając produktywność działu IT oraz chroniąc cenne zasoby i dane.

Usługa ProSupport Plus obejmuje następujące składniki:

  • Dostępny całodobowo - 7 dni w tygodniu priorytetowy kontakt ze specjalistami w zakresie sprzętu i oprogramowania.
  • Naprawa na miejscu u klienta najczęściej następnego dnia roboczego po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy.
  • Aktywne monitorowanie i automatyczne wykrywanie problemów, zapobieganie awariom, powiadomienia i tworzenie zgłoszeń za pomocą rozwiązania SupportAssist.
  • Możliwość zarządzania wszystkimi powiadomieniami dotyczącymi zasobów z jednego portalu w witrynie TechDirect lub wykorzystania już posiadanych narzędzi, takich jak Microsoft SCOM, Remedy, KACE i OpenManage Essentials
  • Naprawa przypadkowych uszkodzeń spowodowanych przepięciami, upuszczeniem lub zalaniem sprzętu.
  • Możliwość zatrzymania przez Klienta wymienionego dysku twardego w celu ochrony danych.
  • Wyznaczony opiekun Klienta ds. technicznych jako pojedynczy punkt kontaktu w zakresie rozwiązywania problemów i comiesięcznego raportowania.
  • Za pośrednictwem usługi ProSupport Plus firma Dell pomaga w aktywnym monitorowaniu komputerów osobistych i tabletów, zapewniając ich sprawne działanie i najwyższą wydajność.

Dodatkowe opcje gwarancji Dell

Gwarancja Keep Your Hard Drive (KYHD)

Gwarancja ta zapewnia ochronę danych zapisanych na twardym dysku. W przypadku awarii, dysk zostawiany jest u Klienta, natomiast w komputerze lub serwerze instalowany jest nowy dysk. Minimalizuje to ryzyko dostania się danych w niepożądane ręce.

Aby aktywować powyższą usługę wymagane jest posiadanie podstawowej gwarancji Dell Basic lub Dell ProSupport.

Gwarancja Accidental Damage Protection (ADP)

Z tą usługą przypadkowe uszkodzenie urządzenia to nie problem. W przypadku przepięcia, upadku lub zalania gwarancja zapewnia naprawę lub wymianę sprzętu objętego ubezpieczeniem.

Aby aktywować powyższą usługę wymagane jest posiadanie podstawowej gwarancji Dell Basic lub Dell ProSupport

Gwarancja na rozszerzone usługi serwisowe baterii

W standardzie, baterie posiadają gwarancję na 1 rok. Natomiast powyższa usługa przedłuża ją do 3 lat.


Close