Brak produktów
0,00 zł netto
Strona ITnes.pl stosuje pliki cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania serwisu. Strona może również wykorzystywać pliki cookies w celach analitycznych i marketingowych, w szczególności do dopasowania treści reklamowych do preferencji użytkownika. Korzystanie z analitycznych i marketingowych plików cookies wymaga zgody, którą możesz wyrazić, klikając Zaakceptuj wszystkie pliki cookies. Jeżeli chcesz dostosować swoje zgody dla nas i naszych partnerów, kliknij Szczegółowe ustawienia.
Więcej informacji o korzystaniu przez nas i naszych partnerów z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Zarządzaj plikami cookies używanymi przez stronę ITnes.pl. Więcej informacji o korzystaniu przez nas i naszych partnerów z plików cookies oraz o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Niektóre pliki cookies są konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookies umożliwiają monitorowanie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie i które strony są przez nich najczęściej odwiedzane. Dzięki temu możemy badać statystyki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookies z tej grupy są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia tożsamości użytkowników. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Reklamowe pliki cookies umożliwiają dopasowywanie wyświetlanych treści reklamowych do zainteresowań użytkowników, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookies i aktywności w innych serwisach jest budowany profil zainteresowań użytkownika. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio danych osobowych użytkownika, ale identyfikują jego przeglądarkę internetową i urządzenie, z którego korzysta. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji.
Brak produktów
Firma Dell oferuje szereg pakietów wsparcia, zwanych potocznie rozszerzeniami gwarancji, których celem jest zapewnienie wsparcia posprzedażowego na różnych poziomach. Niezależnie od tego, czy użytkownik jest właścicielem małej firmy, czy też pracownikiem w globalnym przedsiębiorstwie, celem firmy Dell jest zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów.
W celu uzyskania wsparcia od firmy Dell należy udać się na stronę: https://www.dell.com/support/incidents-online/pl-pl/contactus/dynamic
Następnie zostanie automatycznie zidentyfikowane nasze urządzenie. Jeśli to nie nastąpi należy ręcznie wprowadzić kod Service Tag lub identyfikator produktu:
W celu bezpośredniego kontaktu z pomocą techniczną należy przygotować Service Tag lub kod obsługi serwisowej i skontaktować się pod właściwym dla urządzenia, numerem telefonu:
Usługa Dell ProSupport oferuje następujące korzyści:
Program ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu Klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca komputery osobiste i tablety, która automatyzuje świadczenie pomocy technicznej w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je błyskawicznie. Usługa ProSupport Plus zaspokaja wszystkie podstawowe potrzeby Klienta w zakresie pomocy technicznej w ramach jednego rozwiązania, ograniczając przestoje w pracy użytkowników indywidualnych, zwiększając produktywność działu IT oraz chroniąc cenne zasoby i dane.
Usługa ProSupport Plus obejmuje następujące składniki:
Gwarancja ta zapewnia ochronę danych zapisanych na twardym dysku. W przypadku awarii, dysk zostawiany jest u Klienta, natomiast w komputerze lub serwerze instalowany jest nowy dysk. Minimalizuje to ryzyko dostania się danych w niepożądane ręce.
Aby aktywować powyższą usługę wymagane jest posiadanie podstawowej gwarancji Dell Basic lub Dell ProSupport.
Z tą usługą przypadkowe uszkodzenie urządzenia to nie problem. W przypadku przepięcia, upadku lub zalania gwarancja zapewnia naprawę lub wymianę sprzętu objętego ubezpieczeniem.
Aby aktywować powyższą usługę wymagane jest posiadanie podstawowej gwarancji Dell Basic lub Dell ProSupport
Gwarancja na rozszerzone usługi serwisowe baterii
W standardzie, baterie posiadają gwarancję na 1 rok. Natomiast powyższa usługa przedłuża ją do 3 lat.