Brak produktów
0,00 zł netto
Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. | |
Brak produktów
Produkt nie jest obecnie dostępny w magazynie.
Zachęcamy do skorzystania z poniższego narzędzia POWIADOM MNIE, KIEDY BĘDZIE DOSTĘPNY.
Kiedy produkt będzie dostępny, otrzymają Państwo jednorazową wiadomość e-mail. Wówczas będzie możliwe zamówienie tego produktu.
7385
0192018860575
Produkt nowy, z oficjalnej, polskiej dystrybucji
Nowość
Ostatnie egzemplarze!
1 483,00 zł
1 205,69 zł netto
1 799,00 zł
1 462,60 zł netto
2 499,00 zł
2 031,71 zł netto
2 349,00 zł
1 909,76 zł netto
2 349,00 zł
1 909,76 zł netto
Informacje podstawowe | |
Producent | HP |
Produkt | Monitor |
Model | Healthcare |
Stan | Produkt nowy, oryginalny (urządzenie pochodzi z oficjalnej, polskiej dystrybucji i jest objęte gwarancją producenta na terenie Polski) |
Ekran | |
Przekątna ekranu | 24" |
Rozdzielczość | 1920x1200 (WUXGA) |
Format obrazu | 16:10 |
Technologia matrycy | AHVA |
Powłoka matrycy | Antyrefleksyjna |
Parametry matrycy | |
Odświeżanie | 60 Hz |
Synchronizacja pionowa | 0-60 Hz |
Synchronizacja pozioma | 0-80 kHz |
Czas reakcji | 14 ms |
Rozmiar piksela | 0,270 mm |
Złącza i interfejsy | |
Interfejsy | 0 x USB-C |
Wymiary (z podstawą) | Szerokość: 56,4 cm Wysokość: 55,2 cm Głębokość: 19,7 cm |
Wbudowany hub USB | Tak |
Waga | 4,75 kg |
24-calowy ekran monitora wyświetla obraz w maksymalnej rozdzielczości WUXGA (1920x1200). Ważną cechą monitora jest zastosowanie. Rozmiar piksela wynosi 0,270 x 0,270 mm. Częstotliwość odświeżania matrycy wynosi 60 Hz. Matryca wykonana w technologii AHVA zapewnia doskonały obraz.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Asortyment sklepu skierowany jest wyłącznie do Przedsiębiorców, Firm i Instytucji, które bezpośrednio i w związku z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową zawierają Umowę Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu o charakterze zawodowym. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o produktach podane na stronach sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.