Close

Portfolio rozszerzeń gwarancji dla urządzeń HP

Wysłany dnia: May 7, 2024 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Poradnik technologiczny, Aktualności
Portfolio rozszerzeń gwarancji dla urządzeń HP
Rozszerzenia gwarancji producenta pozwalają przedłużyć standardowy okres gwarancji, dzięki czemu urządzenia są chronione na dłuższy czas. Użytkownik zyskuje spokój ducha i minimalizuje ryzyko potencjalnych kosztów związanych z awarią sprzętu po zakończeniu standardowej gwarancji. Dodatkowe usługi gwarancyjne zwiększają bezpieczeństwo urządzenia i komfort użytkowania w razie konieczności naprawy.
Poniżej znajdują się rozszerzenia gwarancji HP oferowane przez producenta:
 
homedevtmpphpb7vv1q-gwarancje hp.jpg
Onsite repair Next Business Day
Naprawa urządzenia odbywa się na miejscu u klienta, już następnego dnia roboczego.
Active Care
Kompleksowy pakiet usług ochrony, pomocy technicznej i naprawy urządzeń, który zwiększa wydajność użytkowników. Zapewnia łatwe do zamówienia usługi dostosowane do potrzeb mobilnych użytkowników biznesowych, którzy dzielą swój czas między biuro, podróże i pracę zdalną. Usługa HP Active Care, oparta na technologii TechPulse, monitoruje stan dysku, baterii, termiczny stan komputera oraz firmware za pomocą sztucznej inteligencji. W przypadku dysku i baterii, jeśli wykryte zostanie wysokie prawdopodobieństwo awarii, TechPulse proaktywnie generuje zgłoszenie serwisowe (Auto Case Creation). Aktywacja usługi jest prosta i szybka, odbywa się w czasie pierwszego uruchomienia laptopa.
Usługa Active Care to:
  • Szybkie rozwiązywanie problemów dzięki zdalnej pomocy technicznej
Zdalna pomoc techniczna minimalizuje przestoje w pracy dzięki funkcji automatycznego generowania spraw, która otwiera zgłoszenie po wykryciu problemu i przesyła je do IT w celu zaplanowania naprawy.
  • Szybka reakcja i rozwiązywanie problemów
HP szybko diagnozuje problemy i dostarcza rozwiązania, które pomagają redukować przestoje w pracy.
  • HP TechPulse
Platforma automatyzacji, zasilana miliardami punktów danych, HP TechPulse dostarcza światowej klasy usługi za pośrednictwem zaawansowanych analiz.
  • Zachowanie pamięci uszkodzonych nośników
Nawet najlepsze nośniki pamięci mogą wymagać wymiany. W takich przypadkach HP pozwala na zachowanie pełnej kontroli nad uszkodzonym nośnikiem zgodnie z Twoimi standardami bezpieczeństwa.
  • Wsparcie telefoniczne
W natłoku obowiązków łatwy dostęp do pomocy jest kluczowy. Wsparcie HP Active Care umożliwia kontakt telefoniczny 24 godziny na dobę pod numerem 800702116 (PIN ID: 76006). Obsługa w języku polskim jest dostępna w dni robocze w godzinach 8.00-17.00, a w pozostałych godzinach w języku angielskim.
 
Dodatkowe opcje rozszerzeń gwarancji obejmują takie usługi jak:

  • Accidental Damage Protection
Ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami pozwala uniknąć kosztów naprawy lub wymiany spowodowanych przypadkowymi uszkodzeniami, takimi jak upadki, zalania czy przepięcia elektryczne.
  • Defective Media Retention (DMR)
Funkcja Defective Media Retention zapewnia dysk zastępczy, umożliwiając klientowi zachowanie wadliwego dysku z ich wrażliwymi danymi.
  • Travel Coverage
Zapewnia serwis na miejscu u klienta następnego dnia roboczego w dowolnym z 80 krajów objętych usługą, co jest idealnym rozwiązaniem dla klientów podróżujących za granicę.
Close