Portfolio rozszerzeń gwarancji dla urządzeń HP
Rozszerzenia gwarancji producenta pozwalają wydłużyć okres standardowej gwarancji i tym samym zachować ochronę dla urządzenia na dłuższy czas. Użytkownik zyskuje dzięki temu spokój i minimalizuje ryzyko kosztów, które mogłyby być wysokie w przypadku awarii urządzenia po zakończeniu standardowego okresu ochrony. Dodatkowe usługi gwarancyjne zwiększają bezpieczeństwo urządzenia i komfort użytkownika w przypadku konieczności naprawy sprzętu.
Onsite repair Next Business Day
Naprawa urządzenia następuje na miejscu u Klienta, następnego dnia roboczego.
Active Care
Kompletny pakiet usług ochrony, pomocy technicznej i naprawy urządzeń, który pomaga użytkownikom zmaksymalizować wydajność. Zapewnia łatwe do zamówienia usługi dostosowane do potrzeb mobilnych użytkowników biznesowych, którzy dzielą swój czas między biuro, podróże i pracę zdalną. Usługa HP Active Care (korzystająca z TechPulse) pozwala na monitorowanie stanu dysku, baterii, stanu termicznego komputera oraz firmware’u z wykorzystaniem technologi AI. W przypadku dysku i baterii, jeśli zostanie stwierdzone wyższe prawdopodobieństwo wystąpienia awarii, TechPulse proaktywnie wygeneruje zgłoszenie serwisowe (Auto Case Creation). Aktywacja usługi jest prosta i szybka - odbywa się w czasie pierwszego uruchamiania laptopa.
Usługa Active Care to:
- Szybkie rozwiązywanie problemów dzięki zdalnej pomocy technicznej
Zdalna pomoc techniczna pomaga ograniczyć przerwy w pracy dzięki funkcji automatycznego generowania spraw, która otwiera sprawę po wykryciu problemu i przesyła ją do IT w celu zaplanowania naprawy.
- Szybka reakcja i rozwiązywanie problemów
HP szybko diagnozuje problemy i dostarcza rozwiązania, które pomagają redukować przestoje w pracy.
Platforma automatyzacji zasilana miliardami punktów danych HP TechPulse dostarcza światowej klasy usługi za pośrednictwem rzeczowych analiz.
- Zachowanie pamięci uszkodzonych nośników
Czasami nawet najlepsze nośniki pamięci mogą wymagać wymiany, a gdy do tego dojdzie, zachowasz pełną kontrolę nad uszkodzonym nośnikiem w sposób zgodny z Twoimi standardami bezpieczeństwa.
Masz wystarczająco dużo spraw, na których musisz się skupić, kiedy jesteś poza biurem. Zachowaj produktywność i uzyskaj dostęp do potrzebnej pomocy. Wsparcie HP Active Care pozwala na kontakt telefoniczny 24 godziny na dobę pod numerem 800702116 (PIN ID: 76006) W dni robocze w godz. 8.00-17.00 jest możliwa obsługa w języku polskim, w pozostałych godzinach w języku angielskim.
Dodatkowe opcje rozszerzeń gwarancji obejmują takie usługi jak:
- Accidental Damage Protection
Ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami pozwala klientowi uniknąć kosztów naprawy lub wymiany z własnej kieszeni spowodowanych wypadkami, takimi jak upuszczenie, rozlanie lub przepięcia elektryczne.
- Defective Media Retention (DMR)
Funkcja Defective Media Retention zapewnia dysk zastępczy, umożliwiając jednocześnie klientom zachowanie wadliwie działającego dysku, na którym przechowywane są ich wrażliwe dane.
Zapewnia usługę na miejscu u klienta następnego dnia roboczego w dowolnym z (80) krajów/regionów objętych usługą dla klientów podróżujących za granicę.
Komentarze (0)
Brak komentarzy