Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Close

Portfolio rozszerzeń gwarancji dla urządzeń HP

Wysłany dnia: May 7, 2024 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Poradnik technologiczny, Aktualności
Portfolio rozszerzeń gwarancji dla urządzeń HP
Rozszerzenia gwarancji producenta pozwalają wydłużyć okres standardowej gwarancji i tym samym zachować ochronę dla urządzenia na dłuższy czas. Użytkownik zyskuje dzięki temu spokój i minimalizuje ryzyko kosztów, które mogłyby być wysokie w przypadku awarii urządzenia po zakończeniu standardowego okresu ochrony. Dodatkowe usługi gwarancyjne zwiększają bezpieczeństwo urządzenia i komfort użytkownika w przypadku konieczności naprawy sprzętu.

Poniżej rozszerzenia gwarancji HP, jakie oferuje producent:


homedevtmpphpb7vv1q-gwarancje hp.jpg


Onsite repair Next Business Day
Naprawa urządzenia następuje na miejscu u Klienta, następnego dnia roboczego.

Active Care
Kompletny pakiet usług ochrony, pomocy technicznej i naprawy urządzeń, który pomaga użytkownikom zmaksymalizować wydajność. Zapewnia łatwe do zamówienia usługi dostosowane do potrzeb mobilnych użytkowników biznesowych, którzy dzielą swój czas między biuro, podróże i pracę zdalną. Usługa HP Active Care (korzystająca z TechPulse) pozwala na monitorowanie stanu dysku, baterii, stanu termicznego komputera oraz firmware’u z wykorzystaniem technologi AI. W przypadku dysku i baterii, jeśli zostanie stwierdzone wyższe prawdopodobieństwo wystąpienia awarii, TechPulse proaktywnie wygeneruje zgłoszenie serwisowe (Auto Case Creation). Aktywacja usługi jest prosta i szybka - odbywa się w czasie pierwszego uruchamiania laptopa.

Usługa Active Care to:

  • Szybkie rozwiązywanie problemów dzięki zdalnej pomocy technicznej
Zdalna pomoc techniczna pomaga ograniczyć przerwy w pracy dzięki funkcji automatycznego generowania spraw, która otwiera sprawę po wykryciu problemu i przesyła ją do IT w celu zaplanowania naprawy.

  • Szybka reakcja i rozwiązywanie problemów
HP szybko diagnozuje problemy i dostarcza rozwiązania, które pomagają redukować przestoje w pracy.

  • HP TechPulse
Platforma automatyzacji zasilana miliardami punktów danych HP TechPulse dostarcza światowej klasy usługi za pośrednictwem rzeczowych analiz.

  • Zachowanie pamięci uszkodzonych nośników
Czasami nawet najlepsze nośniki pamięci mogą wymagać wymiany, a gdy do tego dojdzie, zachowasz pełną kontrolę nad uszkodzonym nośnikiem w sposób zgodny z Twoimi standardami bezpieczeństwa.

  • Wsparcie telefoniczne
Masz wystarczająco dużo spraw, na których musisz się skupić, kiedy jesteś poza biurem. Zachowaj produktywność i uzyskaj dostęp do potrzebnej pomocy. Wsparcie HP Active Care pozwala na kontakt telefoniczny 24 godziny na dobę pod numerem 800702116 (PIN ID: 76006) W dni robocze w godz. 8.00-17.00 jest możliwa obsługa w języku polskim, w pozostałych godzinach w języku angielskim.
 
Dodatkowe opcje rozszerzeń gwarancji obejmują takie usługi jak:

  • Accidental Damage Protection
Ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami pozwala klientowi uniknąć kosztów naprawy lub wymiany z własnej kieszeni spowodowanych wypadkami, takimi jak upuszczenie, rozlanie lub przepięcia elektryczne.

  • Defective Media Retention (DMR)
Funkcja Defective Media Retention zapewnia dysk zastępczy, umożliwiając jednocześnie klientom zachowanie wadliwie działającego dysku, na którym przechowywane są ich wrażliwe dane.

  • Travel Coverage
Zapewnia usługę na miejscu u klienta następnego dnia roboczego w dowolnym z (80) krajów/regionów objętych usługą dla klientów podróżujących za granicę.

Close