Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Close

HP Active Care

Wysłany dnia: Jan 10, 2024 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Aktualności
HP Active Care
Polegaj na Active Care od HP
Kompletny pakiet usług ochrony, pomocy technicznej i naprawy urządzeń, który pomaga użytkownikom zmaksymalizować wydajność. Zapewnia łatwe do zamówienia usługi dostosowane do potrzeb mobilnych użytkowników biznesowych, którzy dzielą swój czas między biuro, podróże i pracę zdalną. Usługa HP Active Care (korzystająca z TechPulse) pozwala na monitorowanie stanu dysku, baterii, stanu termicznego komputera oraz firmware’u z wykorzystaniem technologi AI. W przypadku dysku i baterii, jeśli zostanie stwierdzone wyższe prawdopodobieństwo wystąpienia awarii, TechPulse proaktywnie wygeneruje zgłoszenie serwisowe (Auto Case Creation). Aktywacja usługi jest prosta i szybka - odbywa się w czasie pierwszego uruchamiania laptopa.

Szybkie rozwiązywanie problemów dzięki zdalnej pomocy technicznej
Zdalna pomoc techniczna pomaga ograniczyć przerwy w pracy dzięki funkcji automatycznego generowania spraw, która otwiera sprawę po wykryciu problemu i przesyła ją do IT w celu zaplanowania naprawy.
 
Szybka reakcja i rozwiązywanie problemów.
HP szybko diagnozuje problemy i dostarcza rozwiązania, które pomagają redukować przestoje w pracy.
 
HP TechPulse
Platforma automatyzacji zasilana miliardami punktów danych HP TechPulse dostarcza światowej klasy usługi za pośrednictwem rzeczowych analiz.
 
Zachowanie pamięci uszkodzonych nośników
Czasami nawet najlepsze nośniki pamięci mogą wymagać wymiany, a gdy do tego dojdzie, zachowasz pełną kontrolę nad uszkodzonym nośnikiem w sposób zgodny z Twoimi standardami bezpieczeństwa.
 
Wsparcie telefoniczne
Masz wystarczająco dużo spraw, na których musisz się skupić, kiedy jesteś poza biurem. Zachowaj produktywność i uzyskaj dostęp do potrzebnej pomocy. Wsparcie HP Active Care pozwala na kontakt telefoniczny 24 godziny na dobę pod numerem 800702116 (PIN ID: 76006) W dni robocze w godz. 8.00-17.00 jest możliwa obsługa w języku polskim, w pozostałych godzinach w języku angielskim.
 
 
Rozszerzenia gwarancji HP dostępne na: Gwarancje HP
W celu dobrania usługi HP Active Care prosimy o kontakt z handlowcem.
Close