Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Close

Lenovo Premier Support to wsparcie serwisowe producenta - doskonałe na każdym etapie

Wysłany dnia: May 30, 2020 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Aktualności
Lenovo Premier Support to wsparcie serwisowe producenta - doskonałe na każdym etapie

Lenovo Premier Support - wsparcie serwisowe klasy premium dla produktów Think

Dlaczego Premier Support?

Potrzebujesz wsparcia infrastruktury, które zapewnia doskonałą jakość na całym świecie. Wsparcie Lenovo Premier zapewnia bezpośredni dostęp do naszych najbardziej elitarnych techników w celu uzyskania nieszablonowego podejścia do rozwiązywania problemów oraz kompleksowej obsługi oprogramowania. Ponadto uzyskasz dostęp do koordynatorów technicznych z dogłębną znajomością firmy, którzy zajmują się utrzymaniem relacji oraz wypracowaniem rozwiązań w nietypowych sytuacjach. Wsparcie Lenovo Premier to doskonałość na każdym etapie.

Wsparcie Lenovo Premier Support oferuje:

  • Lokalny język, zaawansowane wsparcie techniczne, w dni powszednie 7:00-19:00 (CET)
  • Kompleksowa obsługa sprzętu i oprogramowania OEM
  • Pojedynczy punkt kontaktu do sprawnego zarządzania sprawami
  • Koordynatorzy techniczni dla utrzymania relacji oraz wypracowania rozwiązań w nietypowych sytuacjach
  • Globalny zasięg
  • Dostępność techników w następnym dniu roboczym w miejscu użytkowania sprzętu oraz rezerwacja części
  • Standardowy zestaw raportów (wysyłanie części, ilości części, poziom usług, powtórne naprawy, typ naprawy: gwarancyjna/pogwarancyjna)
  • Lenovo Solution Center z automatycznym wykrywaniem błędów systemowych i tworzeniem zgłoszeń do wsparcia technicznego
  • Opcje takie jak znakowanie sprzętu komputerowego etykietami Premier, które pomagają w zarządzaniu zasobami i kontaktach z centrum obsługi telefonicznej
  • Opcja oznaczania sprzętu komputerowego etykietami do zarządzania zasobami oraz prezentowania informacji kontaktowych do centrum obsługi telefonicznej Premier


 

Usługa Lenovo Premier Support jest częścią szerokiej gamy usług wspierających cały cykl użytkowania komputera Think. Więcej informacji o gwarancji Lenovo Premier Support i innych produktach i usługach można uzyskać u indywidualnego opiekuna sklepu ITnes.pl - zapraszamy do kontaktu z naszych działem handlowym (wystarczy podać PN produktu).

Usługa Lenovo Premier Support dostępna jest dla laptopów Lenovo ThinkPad oraz komputerów z rodziny Lenovo ThinkCentre oraz stacji roboczych Lenovo ThinkStation.

Sklep ITnes.pl | IT for BUSINESS jest autoryzowanym partnerem firmy Lenovo

ITnes.pl - GOLD Partner Lenovo

Close