Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Rozszerzenia gwarancji Acer

Producenci sprzętu komputerowego od wielu lat oferują możliwość przedłużenia gwarancji na swoje produkty. Oprócz tego umożliwiają oni zakupienie dodatkowych usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, żeby zapewnić swoim klientom maksymalną ochronę zakupionych sprzętów. Jeżeli kupujesz sprzęt Acer do celów firmowych i obawiasz się dodatkowych kosztów po wygaśnięciu standardowej usługi gwarancyjnej, pomyśl nad zakupem rozszerzenia gwarancji. Przedłużenie gwarancji umożliwia naprawę sprzętu nawet po wielu latach od wygaśnięcia standardowej gwarancji. Dzięki temu nawet po kilku latach będziesz mógł oddać zakupiony sprzęt do serwisu w ramach usługi pogwarancyjnej. Acer oferuje przedłużenie gwarancji do 3 lat.

 

Zalety wykupienia rozszerzenia gwarancji:

  • długotrwała ochrona sprzętu (nawet do 3 lat po wygaśnięciu standardowej gwarancji),
  • możliwość naprawy w dowolnym autoryzowanym serwisie Acer,
  • błyskawiczna pomoc techniczna na terenie kraju,
  • 1 rok gwarancji międzynarodowej,
  • priorytetowa naprawa.

 

Jeżeli zdarzy się, że w trakcie użytkowania rozszerzenia gwarancji Acer Twój sprzęt ulegnie awarii, wystarczy że skontaktujesz się z Centrum Obsługi Acer, w którym udzielą Ci niezbędnych wskazówek, dzięki którym będziesz wiedział do którego serwisu zanieść swój sprzęt i jakie niezbędne dokumenty będziesz musiał wypełnić, żeby pomóc obsłudze w możliwie jak najszybszej diagnozie sprzętu. Istnieje również możliwość wysłania niesprawnego sprzętu do Centrum Obsługi Acer – naprawione notebooki zawsze są przesyłane do klientów przy pomocy firmy spedycyjnej.

Producenci sprzętu komputerowego od wielu lat oferują możliwość przedłużenia gwarancji na swoje produkty. Oprócz tego umożliwiają oni zakupienie dodatkowych usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, żeby zapewnić swoim klientom maksymalną ochronę zakupionych sprzętów. Jeżeli kupujesz sprzęt Acer do celów firmowych i obawiasz się dodatkowych kosztów po wygaśnięciu standardowej usługi gwarancyjnej, pomyśl nad zakupem rozszerzenia gwarancji. Przedłużenie gwarancji umożliwia naprawę sprzętu nawet po wielu latach od wygaśnięcia standardowej gwarancji. Dzięki temu nawet po kilku latach będziesz mógł oddać zakupiony sprzęt do serwisu w ramach usługi pogwarancyjnej. Acer oferuje przedłużenie gwarancji do 3 lat.

 

Zalety wykupienia rozszerzenia gwarancji:

  • długotrwała ochrona sprzętu (nawet do 3 lat po wygaśnięciu standardowej gwarancji),
  • możliwość naprawy w dowolnym autoryzowanym serwisie Acer,
  • błyskawiczna pomoc techniczna na terenie kraju,
  • 1 rok gwarancji międzynarodowej,
  • priorytetowa naprawa.

 

Jeżeli zdarzy się, że w trakcie użytkowania rozszerzenia gwarancji Acer Twój sprzęt ulegnie awarii, wystarczy że skontaktujesz się z Centrum Obsługi Acer, w którym udzielą Ci niezbędnych wskazówek, dzięki którym będziesz wiedział do którego serwisu zanieść swój sprzęt i jakie niezbędne dokumenty będziesz musiał wypełnić, żeby pomóc obsłudze w możliwie jak najszybszej diagnozie sprzętu. Istnieje również możliwość wysłania niesprawnego sprzętu do Centrum Obsługi Acer – naprawione notebooki zawsze są przesyłane do klientów przy pomocy firmy spedycyjnej.

Close