Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Close

Lenovo zawarło wieloletnie partnerstwo z Scuderia Ferrari

Wysłany dnia: Apr 30, 2018 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Aktualności
Lenovo zawarło wieloletnie partnerstwo z Scuderia Ferrari

Lenovo zawarło wieloletnie partnerstwo sponsorskie z Scuderia Ferrari


Lenovo_Ferrari.jpg

Lenovo kontynuując swoje ambicje, aby stać się jedną z najbardziej cenionych i uznanych na świecie marek zawarło wieloletnie partnerstwo sponsorskie z Scuderia Ferrari - począwszy od sezonu 2018, który rozpoczyna się w Melbourne w niedzielę 25 marca.

Partnerstwo obejmie ekspozycję marki poprzez umieszczenie logo Lenovo na bocznym skrzydle i przednim zawieszeniu jednomiejscowego Scuderia Ferrari 2018 F1, a także na mundurach drużynowych i na ramieniu kierowców wyścigowych. Lenovo będzie także dostarczać produkty (laptopy ThinkPad i tablety Miix), które będą używane przez Scuderia Ferrari na torze.

Komentując sponsoring, prezes Lenovo i dyrektor operacyjny Gianfranco Lanci, powiedział: "Lenovo jest szczęśliwe, że może współpracować z Scuderia Ferrari i zbliżyć się do jednej z najbardziej znanych globalnych marek, uznawanej za doskonałość w zakresie wzornictwa, wydajności i innowacji. wartości ważne dla Lenovo Połączenie globalnej platformy Formuły 1 z marką Ferrari to doskonała okazja do dalszego rozwoju marki Lenovo na arenie światowej. "

Logo Lenovo pojawiło się po raz pierwszy w singlu SF71H 22 lutego w Maranello we Włoszech i zadebiutuje w Melbourne na pierwszym Grand Prix sezonu 2018 F1.

Informacje o Lenovo:
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) jest wartą 43 miliardy dolarów globalną firmą z listy Fortune 500 i liderem w dostarczaniu innowacyjnej technologii konsumenckiej, komercyjnej i centrum danych.

Portfolio bezpiecznych produktów i usług o wysokiej jakości obejmuje:
komputery osobiste ThinkCentre,
notebooki biznesowe z rodziny ThinkPad oraz Essential,
stacje robocze ThinkStation,
monitory ThinkVision,
rozszerzenia gwarancji,
sieci, oprogramowanie (w tym ThinkSystem i rozwiązania ThinkAgile),
telewizory inteligentne i rodzinę produktów mobilnych, takich jak smartfony (w tym marka Motorola),
tablety i aplikacje.

Close