Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Close

HP Care Services - definicje usług gwarancyjnych producenta

Wysłany dnia: Jun 18, 2018 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Autoryzowany serwis gwarancyjny
HP Care Services  - definicje usług gwarancyjnych producenta

HP Care Services  - definicje usług gwarancyjnych producenta

Firma HP to znana na całym świecie firma, która jest jednym z liderów w branży komputerowej. HP produkuje nie tylko komputery, ale również akcesoria do nich, jak monitory, skanery czy drukarki.

Na wszystkie swoje produkty marka HP oferuje zarówno przedłużenie gwarancji, jak i rozszerzenie gwarancji bazowej. Dzięki temu producent zapewnia swoim klientom komfort pracy na urządzeniach, które wyprodukował. HP oferuje gwarancję między innymi na komputery All in One, monitory, desktopy, notebooki i stacje robocze.



Definicje usług gwarancyjnych:

Next Business Day (NBD)
Autoryzowany przedstawiciel serwisowy firmy HP pojawi się w miejscu instalacji urządzenia, aby rozpocząć naprawę sprzętu następnego dnia roboczego po otrzymaniu i potwierdzeniu przez firmę HP zgłoszenia serwisowego.

Onsite
Serwis wykonywany przez autoryzowanego partnera serwisowego HP w miejscu instalacji.

Pickup and Return
Zapewnia dostęp do autoryzowanej firmy kurierskiej HP w celu odebrania wadliwego urządzenia do naprawy.

Priority Support
Jest to pakiet najwyższej klasy usług dla komputerów i drukarek klasy korporacyjnej w celu zoptymalizowania działania działu pomocy technicznej i zasobów informatycznych.

Return to Depot (Return to HP)
Jeśli usterka nie może zostać rozwiązana przez zdalne wsparcie HP, klient musi dostarczyć lub wysłać wadliwe urządzenie do centrum serwisowego HP.

Standard Response
Autoryzowany przedstawiciel serwisowy firmy HP przybędzie na miejsce docelowe aby rozpocząć konserwację sprzętu w lokalnie zdefiniowanym czasie reakcji w miejscu instalacji po otrzymaniu i potwierdzeniu zgłoszenia serwisowego przez firmę HP.

Defective Media Retention (DMR)
Defective Media Retention zapewnia zachowanie uszkodzonego dysku na którym przechowywane są poufne dane.

Accidental Damage Protection (ADP)
Ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem pozwala klientowi uniknąć kosztów naprawy lub wymiany z własnych środków w wyniku wypadków, takich jak: upadki, zalania lub przepięcia elektryczne.

Battery Replacement
Jedna (1) bateria zostanie dostarczona, jeśli pojemności ładowania podczas normalnego użytkowania spadnie poniżej 50% lub jeśli wystąpi awaria akumulatora przed osiągnięciem limitu 50%.


Oficjalny partner:

Close