Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Close

Lenovo Services - usługi gwarancyjne Lenovo

Wysłany dnia: Jun 8, 2018 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Autoryzowany serwis gwarancyjny
Lenovo Services - usługi gwarancyjne Lenovo

Lenovo Services - usługi gwarancyjne

Firma Lenovo oferuje kompleksowe usługi, które wspierają pełen cykl życia zasobów informatycznych Lenovo. Na każdym etapie, zaczynając od planowania, wdrażania i wsparcia, a kończąc na odbiorze zużytych zasobów, oferuje wiedzę i usługi, które są potrzebne, aby dokładniej zaplanować wydatki IT, zapewnić lepszy poziom usług i zwiększyć zadowolenie użytkowników końcowych.

W ofercie sklepu ITnes.pl znajdą Państwo pełną ofertę opcji rozszerzeń gwarancji Lenovo, zapraszamy do kontaktu z nami w celu dobrania właściwego produktu do Państwa oczekiwań.

Dlaczego autoryzowany serwis Lenovo?

Nikt nie zna się na swoich produktach tak, jak Lenovo. Najlepsze produkty zasługują na najlepszy serwis. Certyfikowani technicy Lenovo używają części zatwierdzonych przez Lenovo do napraw najwyższej jakości. Globalna sieć regionalnych centrów serwisowych Lenovo oferuje pomoc w lokalnych językach, aby wspierać Twoją organizację i pracowników, bez względu na to, gdzie przebywają.

Warranty Extensions – przedłużenia gwarancji – przedłużają okres gwarancji podstawowej z tym samym poziomem usług, oferując dłuższą ochronę przed kosztami nieprzewidywanych napraw lub wymian sprzętu. Są dostępne na okres nawet pięciu lat w przypadku produktów Think i trzech lat w przypadku produktów sprzedawanych pod marką Idea / Lenovo.

Warranty Upgrades – rozszerzenia gwarancji – pozwalają klientom różnicować czas reakcji w zależności od potrzeb w zakresie wsparcia krytycznego.


Naprawa w serwisie Lenovo

Mail-in – (wysyłka pocztą) – gwarancja obejmująca części zamienne i pracę, w przypadku której klient jest odpowiedzialny za wysyłkę (w tym pakowanie) produktu do autoryzowanego dostawcy usług gwarancyjnych lub centrum serwisowego1.

Carry-in – (dostarczenie produktu) - gwarancja obejmująca części zamienne i pracę, w przypadku której klient jest odpowiedzialny za dostarczenie produktu do autoryzowanego dostawcy usług gwarancyjnych lub centrum serwisowego. Naprawiony lub wymieniony produkt można odebrać w wyznaczonym punkcie odbiorczym (Pick-up/Drop-off point, PUDO)1.

Depot – (Centrum Serwisowe, usługa door-to-door) – gwarancja obejmująca części zamienne i pracę,w przypadku której Lenovo płaci za wysyłkę produktu lub dostarczenie go do centrum serwisowego.

Expedited Depot3 – (Centrum Serwisowe, przyśpieszona usługa door-to-door) – gwarancja obejmująca części zamienne i pracę z przewidywaną realizacją naprawy w ciągu 3 dni roboczych.

Naprawa w siedzibie Klienta

On-site – (naprawa w siedzibie klienta) – gwarancja obejmująca części zamienne i pracę, w przypadku której usługa jest realizowana w miejscu, w którym klient prowadzi działalność albo w jego domu. Jeśli Lenovo™ ustali, że problem z produktem wchodzi w zakres ochrony gwarancyjnej i nie można rozwiązać go przez telefon, do siedziby klienta zostanie wysłany technik, zwykle w następnym dniu roboczym2.

On-site + Technical Install CRU (naprawa w siedzibie klienta z instalacją części CRU przez technika) –w przypadku gwarancji podstawowej za instalację części CRU (Customer Replaceable Unit – części przeznaczone do wymiany przez klienta) zwykle odpowiada klient, jednak w przypadku tej usługi wszystkie części CRU są instalowane przez technika Lenovo2.

Gwarancja międzynarodowa

International Warranty Services – (międzynarodowe usługi gwarancyjne) – Usługi IWS pozwalają klientom, którzy podróżują lub przeprowadzają się z dowolnym produktem Lenovo kwalifikującym się do ochrony IWS na zrealizowanie naprawy gwarancyjnej w dowolnym kraju, w którym ten produkt jest sprzedawany i serwisowany. Okres ochrony jest taki, jak w przypadku pierwotnej gwarancji. Usługa ta jest uwzględniona w standardowych warunkach gwarancji na produkty Think4.

International Service Entitlement – (upoważnienie do serwisu międzynarodowego) – rozszerzenie International Service Entitlement kupuje się w połączeniu z jedną lub wieloma opcjonalnymi usługami, aby rozszerzyć zasięg ochrony poza kraj użytkownika.

Rozszerzenia International Service Entitlement dotyczą następujących usług Lenovo: Sealed Battery Warranty (gwarancja na baterię wewnętrzną), Keep Your Drive (zachowaj swój dysk), Accidental Damage Protection (ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem).
Usługa zostanie zrealizowana na tym samym poziome, co w kraju użytkownika, albo na najbliższym poziomie dostępnym w docelowym kraju4.

Inne formy rozszerzania gwarancji

Premier Support – Usługi Lenovo™ Premier Support łączą Twoją organizację bezpośrednio z zaawansowanymi technikami Lenovo, którzy świadczą pomoc techniczną w zakresie sprzętu i oprogramowania bez korzystania ze skryptów, zapewniają kompleksowe zarządzanie incydentami i relacjami, a w razie potrzeby przewidują priorytetowe naprawy i dostawę części1.


Usługi są dostępne dla produktów:

Laptopów Lenovo

Notebooków biznesowych Lenovo ThinkPad,

Komputerów Lenovo ThinkCentre,

Stacji roboczych Lenovo ThinkStation


Monitorów ThinkVision




1. Usługa może nie być dostępna we wszystkich regionach.
2. Jeśli Lenovo ustali, że problem z produktem wchodzi w zakres ochrony gwarancyjnej i nie można rozwiązać go przez telefon, naprawa zostanie dokonana w siedzibie klienta.
3. Usługa dostępna dla notebooków i tabletów Think w Austrii, Niemczech, Irlandii i Wielkiej Brytanii.
4. Usługa dostępna tylko dla produktów Think. Dostępność wszystkich produktów i ofert może się zmieniać.

Lenovo zastrzega sobie prawo do zmiany oferty i specyfikacji produktu w dowolnym momencie bez uprzedniego powiadomienia. Lenovo dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dokładność wszystkich informacji, ale nie ponosi odpowiedzialności za błędy redakcyjne, fotograficzne lub typograficzne. Wszystkie zdjęcia zamieszczono wyłącznie w celach ilustracyjnych. Pełna specyfikacja produktów, usług i gwarancji firmy Lenovo znajduje się pod adresem www.lenovo.com. Następujące znaki są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi Lenovo: Lenovo, logo Lenovo, For Those Who Do, ThinkPad. Inne nazwy firm, produktów i usług mogą być znakami towarowymi lub usługowymi innych podmiotów.

Close