Close

Lenovo ThinkPad serie T / X / A

Wysłany dnia: May 23, 2018 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Autoryzowany serwis gwarancyjny
Lenovo ThinkPad serie T / X / A
W imieniu firmy Lenovo przekazujemy Państwu informację dotyczącą aktualizacji związanych z usługami Lenovo.

Lenovo zmienia podstawową gwarancję dla wybranych modeli ThinkPad T / X / A na 3-letnią usługę odbioru przesyłek kurierskich (wcześniej nazywaną `Depot`) / Carry In. Ta zmiana dotyczy tylko nowych modeli i nie jest retrospektywna.

Zmiana dotyczy poniższych modeli:

- ThinkPad T470 (20JM), ThinkPad T470s (20JS), ThinkPad T480 (20L5), ThinkPad T480s (20L7), ThinkPad T570 (20JW), ThinkPad T580 (20L9)
- ThinkPad X270 (20K6), ThinkPad X280 (20KF)
- ThinkPad A275 (20KD), ThinkPad A475 (20KL)

Ta aktualizacja pozwoli naszym klientom wybrać gwarancję w oparciu o ich wymagania, dostosowaną do Państwa oczekiwań tak w jej formie jak i okresu trwania wsparcia gwarancyjnego.

Dla serii notebooków ThinkPad T / X / A objętych aktualizacją usług serwisowych Lenovo oferuje rozszerzenie gwarancji do formy Onsite jednym produktem:
Rozszerzenie gwarancji Lenovo ThinkPad seria A, T, X do 3 lat on-site 5WS0A23006


Jako autoryzowany partner firmy Lenovo oferujemy pełne port folio usług gwarancyjnych jaki ma w swojej ofercie producent. Przedłużenie gwarancji można zakupić (warunek konieczny: zarejestrować) do 30 dni przed upływem gwarancji bazowej. Przedłużenie gwarancji może zawierać tak wydłużenie jej okresu jak i zmianę jej formy.
Na osobny akapit zasługuje usługa gwarantowanej naprawy na wybrane modele produktów Lenovo - jako jedyni w Polsce oferujemy tą usługę. Która cieszy ogromnym zainteresowaniem Klientów, którym zależy aby naprawa miała miejsce na następny dzień roboczy a w ostateczności na dostarczeniu maszyny zastępczej o nie gorszych parametrach.


Dostępne formy usług serwisowych oferowanych przez Lenovo:

SERWIS PICK-UP & RETURN COURIER (poprzednio Depot)

Zapewnienie części i napraw gwarancyjnych, za które Lenovo płaci za wysyłkę do i z centrum napraw. Kurier odbierze maszynę i dostarczy ją do wyznaczonego punktu naprawczego. Po naprawie lub wymianie usługodawca zorganizuje zwrot maszyny.

OBSŁUGA KLIENTA (CCI)

W ramach usługi obsługi klienta, urządzenie zostanie naprawione lub wymienione w wyznaczonym punkcie serwisowym po dostarczeniu go na ryzyko i koszt klienta. Po naprawie lub wymianie produktu zostanie on udostępniony do odbioru.

USŁUGI ONSITE

Maksymalizuje czas sprawności i produktywność komputera, zapewniając wygodne i szybkie usługi naprawy w miejscu użytkowania sprzętu.

TECH INSTALL CRU

Podstawowa gwarancja zwykle wymaga samodzielnej wymiany części wymienianych przez klienta (CRU). Uaktualnienie do serwisu technicznego Tech Install CRU i wszystkich części CRU podlega serwisowi na miejscu.

PREMIER SUPPORT

Premier Support łączy organizację Klienta bezpośrednio z zaawansowanymi technikami Lenovo, którzy zapewnią wsparcie sprzętowe i programowe z nie skryptowanym rozwiązywaniem problemów, kompleksowym zarządzaniem sprawami i relacjami oraz priorytetową odpowiedzią na części i pracę.

PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI NA BATERIĘ - SEALED BATTERY WARRANTY EXTENSION (SBTY)

Pozwoli to znacznie zaoszczędzić na kosztach niezabezpieczonych zamienników, a jeśli jest używany w połączeniu z usługą na miejscu, maksymalizuje dostępność systemu.

OCHRONA OD PRZYPADKOWYCH USZKODZEŃ (ADP)

Chroni inwestycję przed uszkodzeniem spowodowanym przez typowe wypadki takie jak upadki, wycieki lub przepięcia elektryczne. Ten plan ochrony z ustaloną ceną ustaloną na określony czas minimalizuje nieoczekiwane naprawy w zakresie przewidywalnego budżetowania i zapewnia znaczne oszczędności w stosunku do kosztów napraw nieobjętych gwarancją.

Close