Brak produktów
0,00 zł netto
Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. | |
Brak produktów
Kategorie:
Archiwum postów.
Ostatnio dodane posty
Usługi i gwarancja w skrócie:
W zależności od typu gwarancji sprzętu naprawa jest wykonywana w lokalizacji klienta (onsite) lub w siedzibie serwisu (carry-in). Odpłatnie dostępne są opcje serwisowe rozszerzające standardowe warunki o dojazd, czas trwania gwarancji, możliwość zatrzymania wymienionego w ramach gwarancji dysku oraz ochronę przed przypadkowym uszkodzeniem. W sprawach zgłoszeń serwisowych sprzętu prosimy o bezpośredni kontakt pod adresem https://support.lenovo.com/pl/pl/contactusProdukty
objęte są gwarancją, której okres zależy od wybranej konfiguracji. Najniższy oferowany okres gwarancji to 12 miesięcy, przy czym ten rodzaj gwarancji nie ogranicza praw konsumenta, wynikających z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie kodeksu cywilnego. Prosimy o weryfikację informacji znajdujących się na karcie gwarancyjnej w celu potwierdzenia terminu gwarancji obowiązującego wraz z zakupionym przez Państwa produktem.
Okres gwarancji na wszystkie baterie, rysiki, pióra cyfrowe oraz inne akcesoria firmy Lenovo jest ograniczony do 12 miesięcy, o ile nie podano inaczej. Oznacza to, że firma Lenovo zapewni bezpłatne usługi gwarancyjne dotyczące w ciągu 12 miesięcy obowiązywania gwarancji. Gwarancja nie ma zastosowania do zjawiska spadku pojemności baterii, jedynie do defektów materiałowych.
W przypadku zakupu produktu przez osobę prawną okres gwarancji zależy od zawartej umowy na świadczenie usług (SLA).
Dokładamy wszelkich starań, żeby naprawy gwarancyjne produktów serii konsumenckiej IDEA realizowane były w terminie nieprzekraczającym dwóch tygodni. Termin realizacji naprawy produktów serii biznesowej Think uzależniony jest od dostępności części zamiennych i standardowo wynosi 3 do 4 dni roboczych. Istnieje możliwość realizacji naprawy w terminie następnego dnia roboczego - natomiast usługa taka dostarczana jest po podpisaniu odrębnej umowy serwisowej.
Międzynarodowa Gwarancja Lenovo (IWS) jest dedykowana dla osób, które zakupiły sprzęt na własny użytek za granicą lub aktualnie znajdują się w podróży poza granicą kraju, w którym sprzęt został zakupiony. Wsparcie realizowane jest dla tych modeli produktów, które są lub też były dostępne w ofercie autoryzowanych partnerów biznesowych Lenovo w danym kraju. Dostępność wsparcia można sprawdzić na stronie internetowej IWS.
Przed udzieleniem wsparcia Lenovo zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokumentów poświadczających nabycie prawa własności sprzętu w kraju, z którego pochodzi dana jednostka oraz umożliwiających ustalenie przeznaczenia w jakim została zakupiona.
Kontakt z serwisem Lenovo
Sprawdzenie statusu gwarancji produktów Lenovo
Sprawdzenie statusu naprawy produktów Lenovo
Rejestracja rozszerzeń gwarancji produktów Lenovo
Komentarze (0)
Brak komentarzy