Close

Wsparcie gwarancyjne firmy HP dla produktów biznesowych

Wysłany dnia: Oct 16, 2020 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Autoryzowany serwis gwarancyjny
Wsparcie gwarancyjne firmy HP dla produktów biznesowych

Wsparcie po sprzedażowe dla produktów biznesowych firmy HP

Wiemy, że wsparcie po sprzedażowe jest co najmniej tak samo ważne jak pomoc w trakcie sprzedaży. Dlatego w ofercie sklepu ITnes.pl są tylko i wyłącznie produkty pochodzące z polskich dystrybucji firmy HP Polska, które są fabrycznie nowe z pełnym wsparcie gwarancyjnym producenta. Dodatkowo, w większość z modeli laptopów/desktopów/monitorów/komputerów AIO/serwerów firmy HP można rozszerzyć bazową gwarancję tak o jej czas (o rok, dwa etc.) ale też i/lub formę (na OnSite z Door-to-Door, dodać opcję Defective media retention, etc.) - w celu doboru i wyceny zapraszamy do kontaktu z Działem Obsługi Klienta Biznesowego sklepu ITnes.pl. Pełną listę możliwości rozszerzenia gwarancji dla danego PN można uzyskać na dedykowany do tego portalu firmy HP - HP Care Pack Central : http://cpc.ext.hp.com/portal/site/cpc/ 

Najprostszą formą uzyskania wsparcia technicznego jest skorzystanie ze specjalnego portali www dedykowanego przez producenta do szybkiego rozwiązywania problemów technicznych, uzyskania informacji o stanie gwarancji, możliwości pobrania aktualny i zalecanych sterowników/poprawek.

Wcześniej należy sprawdzić i zapisać sobie PN (Part Number) oraz SN (Serial Number) urządzenia (oba te numery dostępne są na Fakturach VAT, które dostarczamy naszym Klientom - służymy szybką pomocą w ich uzyskaniu). Oba te numery dostępne są także na tabliczkach znamionowych tak na urządzeniu jak i na opakowaniach kartonowych (które zalecamy zachować na okres trwania gwarancji).  Prosimy także o przygotowanie dowodu zakupu (Faktury VAT)urządzenia - jest one niezbędne do uzyskania wsparcia gwarancyjnego firmy HP.

Oficjalna pomoc techniczna HP - HP Support

W celu uzyskania wsparcia od firmy HP należy udać się na stronę: https://support.hp.com/pl-pl
Następnie w poniższej sekcji należy wpisać SN urządzenia co do którego chcemy uzyskać wsparcie firmy HP:




Po wpisaniu SN dostaniemy dostęp do pełnych informacji o wskazanym produkcie i są to np.:

  • Stan Gwarancji: - informacja czy urządzenie jest jeszcze objęte gwarancją a jak tak to przez jaki okres czasu. A po kliknięciu w Zobacz Szczegóły użytkownik otrzymuje szczegółową informację o gwarancji - jej formie, czasie trwania, czy była rozszerza etc.
  • Gwarancja producenta to gwarancja, którą produkt jest objęty od dnia jego zakupu.
  • Gwarancja rozszerzona to dodatkowo płatna gwarancja lub ochrona produktu uzupełniająca gwarancję producenta.

Następnie mamy dostęp do szeregu funkcji jakie oferuje producent dla wskazanego modelu urządzenia. I tak, dla przykładu można uzyskać dostęp do:

  • Rozwiązywania problemów - udostępnione jest narzędzie diagnostyczne, oraz poradnik do najczęściej zadawanych pytań technicznych.
  • Oprogramowanie i sterniki - dostęp do dedykowanego oprogramowania.
  • Podręcznik użytkownika - jest to dostęp do cyfrowej wersji podręcznika w tzw. PDF w kilku językach.

Oznaczenia form gwarancyjnych

  • Gwarancja OnSite (OS)to gwarancja realizowana w miejscu użytkowania sprzętu przez technika firmy HP.
  • Gwarancja Door-to-Door (D2D) to gwarancja realizowana w serwisie producenta za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  • Gwarancja Defective Media Retention (DMR) to gwarancja, która oferuje pozostawienie uszkodzonego dysku u Klienta (SSD, HDD) a nie tylko wymianę na nowy jak to jest w standardowej gwarancji.


Zachęcamy naszych Klientów, którzy wybrali produkty firmy HP do ich rejestracji - skróci to znacząco czas podczas zgłaszania awarii lub przy uzyskaniu wsparcia, rejestrację produktów można dokonać na stronie: https://register.hp.com/emea/flowPage/registration/index.do?execution=e1s1&cc=PL&lang=pl

Kontakt ze specjalistą ds. pomocy technicznej firmy HP

Na karcie ze szczegółami dot. gwarancji można szybko uzyskać dostęp do kontaktu ze specjalistą ds. pomocy technicznej firmy HP klikając w: Kontakt z HP



Na kolejnej stronie można skontaktować telefonicznie się z technikiem w określonych godzinach pracy dla danego typu urządzenia (lub/i formy gwarancji). Lub od razu skontaktować się z najbliższym Centrum serwisowych firmy HP w celu diagnozy awarii oraz uzyskania wsparcia gwarancyjnego.


 

Opiekunowie Klientów Biznesowych sklepu ITnes.pl są do Państwa dyspozycji w kwestiach pomocy z kontaktem do firmy HP.

Sklep internetowy ITnes.pl | IT for BUSINESS
jest oficjalnym partnerem firmy HP Polska


HP Partner

Close