Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Close

Lenovo wycofuje z obrotu laptopy ThinkPad X1 Carbon 5th Gen

Wysłany dnia: Feb 22, 2018 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Aktualności
Lenovo wycofuje z obrotu laptopy ThinkPad X1 Carbon 5th Gen


Szanowni Klienci
Lenovo!

W trosce o bezpieczeństwo użytkowników i działając we współpracy z Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i odpowiednimi europejskimi instytucjami regulacyjnymi, firma Lenovo wycofuje z obrotu laptopy ThinkPad X1 Carbon 5th Gen wyprodukowane w okresie od grudnia 2016 r. do października 2017 r.

Firma Lenovo stwierdziła, że w nielicznych egzemplarzach wycofywanych laptopów może znajdować się niewłaściwie dokręcona śruba, która mógłby uszkodzić akumulator i spowodować jego przegrzewanie się, potencjalnie stwarzając ryzyko zagrożenia pożarem.
Firma Lenovo otrzymała od klientów trzy zgłoszenia problemów związanych z przegrzewaniem się akumulatora w wyniku czego uszkodzeniu uległ tylko sam laptop. Lenovo nie otrzymała żadnych informacji o jakichkolwiek spowodowanych tym szkodach dla zdrowia lub mienia (poza samym laptopem). Problem nie dotyczy laptopów produkowanych od 1 listopada 2017 r.

Firma Lenovo oferuje obecnie bezpłatne przeglądy serwisowe wszystkich objętych wycofaniem laptopów ThinkPad X1 Carbon 5th Gen wyprodukowanych w okresie wskazanym powyżej. Wycofywane systemy można zidentyfikować na podstawie typu komputera, numeru seryjnego i daty produkcji.

Aby sprawdzić, czy wśród laptopów ThinkPad X1 Carbon 5th Gen (typy komputerów: 20HQ, 20HR, 20K3, 20K4) oferowanych przez Państwa w sprzedaży, posiadanych na magazynie i/lub sprzedanych klientom są egzemplarze podlegające wycofaniu, należy otworzyć dedykowaną stronę dla Klientów pod adresem: https://support.lenovo.com/X1C_5GEN_RECALL i postępować zgodnie z instrukcjami.


Firma Lenovo zdecydowanie zaleca:

      1. natychmiastowe zaprzestanie sprzedaży oferowanych klientom lub posiadanych w magazynie laptopów, których dotyczy problem;

      2. niezwłoczny kontakt z serwisem Lenovo lub autoryzowanym dostawcą usług gwarancyjnych Lenovo w celu zaplanowania wizyty, podczas której serwis dokona kontroli i w przypadku stwierdzenia opisanej wyżej wady, usunie ją (naprawi) .

Firma Lenovo informuje użytkowników na temat tego programu wycofania poprzez swój serwis WWW, informację prasową i pisma wysyłane indywidualnie do zidentyfikowanych klientów. Lenovo zaleca, aby bezpośrednio skontaktować się z klientami, którym sprzedano lub dostarczono laptopy objęte wycofaniem, i poinformować ich o akcji wycofania, w szczególności rekomendując:
  • natychmiastowe zaprzestanie używania tych laptopów;
  • niezwłoczny kontakt z serwisem Lenovo lub autoryzowanym dostawcą usług gwarancyjnych Lenovo w celu zaplanowania wizyty, podczas której serwis dokona kontroli i w przypadku stwierdzenia opisanej wyżej wady, usunie ją (naprawi).

Załączamy przykładowy list, którego można użyć do poinformowania klientów o wycofaniu produktu. W razie dalszych pytań klienci mogą skontaktować się z serwisem Lenovo lub autoryzowanym dostawcą usług gwarancyjnych. Informacje kontaktowe umożliwiające uzyskanie pomocy związanej z wycofaniem są także dostępne na stronie https://pcsupport.lenovo.com/us/en/supportphonelist.

Kontaktując się z przedstawicielem wsparcia technicznego, klienci powinni wyraźnie poinformować go, że rozmowa dotyczy akcji wycofania laptopów ThinkPad X1 Carbon 5th Gen.

Close