Ryzen 7 7735U, 15,6" Full HD IPS, RAM 16GB, SSD 512GB, Windows 11 Home, 1 rok Carry-in
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem HP Polska.
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem Lenovo Polska.
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem ASUS Polska.
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem Dell Polska.
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem Microsoft Polska.
Firma Dell oferuje szereg pakietów wsparcia, zwanych potocznie rozszerzeniami gwarancji, których celem jest zapewnienie wsparcia po sprzedażowego na różnych poziomach. Niezależnie od tego, czy użytkownik jest właścicielem małej firmy, czy też pracownikiem w globalnym przedsiębiorstwie, celem firmy Dell jest zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów. Dlatego Dell wprowadził do swojej oferty dwa programy wsparcia: Dell ProSupport oraz Dell ProSupport Plus.
Program ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu Klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca komputery osobiste i tablety, która automatyzuje świadczenie pomocy technicznej w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je błyskawicznie. Usługa ProSupport Plus zaspokaja wszystkie podstawowe potrzeby Klienta w zakresie pomocy technicznej w ramach jednego rozwiązania, ograniczając przestoje w pracy użytkowników indywidualnych, zwiększając produktywność działu IT oraz chroniąc cenne zasoby i dane.
Najważniejsze obciążenia robocze i aplikacje wymagają stałej dostępności. Naprawianie pojawiających się błędów w obsługujących je systemach nie wystarcza — konieczne są zautomatyzowane, aktywne, prewencyjne działania pozwalające zapobiegać problemom, zanim się pojawią - odpowiedzią są usługi ProSupport Plus.
Pakiet ProSupport Plus został opracowany z myślą o współczesnych dynamicznych centrach danych i złożonych środowiskach. Łączy w sobie wiedzę techniczną, technologie i usługi analityczne, ułatwiając bezpieczne wdrażanie skomplikowanych systemów. Ta oferta pomocy technicznej klasy enterprise aktywnie zwiększa wydajność i stabilność kluczowych systemów, pozwalając skupić się na celach strategicznych.
Pakiet Dell ProSupport Plus z usługą SupportAssist znacznie przyspiesza rozwiązywanie typowych problemów ze sprzętem:

ITnes.pl jest autoryzowanym partnerem Dell Polska