Ryzen 7 7735U, 15,6" Full HD IPS, RAM 16GB, SSD 512GB, Windows 11 Home, 1 rok Carry-in
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem HP Polska.
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem Lenovo Polska.
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem ASUS Polska.
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem Dell Polska.
ITnes.pl sp. z o.o. jest oficjalnym partnerem Microsoft Polska.
Postanowiliśmy w jednym miejscu zebrać szczegółowe informacje dotyczące serwisu produktów z naszej oferty. Wskazując krok po kroku w jaki sposób zgłosić usterkę z podziałem na producentów. W tej kategorii szczegółowo opisujemy także poszczególne problemy, które pojawiają się podczas naszej pracy przy naprawie sprzętu biznesowego. Dzięki temu mamy nadzieję, że część naszych klientów w razie zakupu produktu od producenta z usterką, będzie mogła od razu rozpoznać problem i odesłać komputer do naprawy do autoryzowanego serwisu producenta.
Wsparcie po sprzedażowe dla produktów biznesowych firmy HP Wiemy, że wsparcie po sprzedażowe jest co najmniej tak samo ważne jak pomoc w trakcie sprzedaży. Dlatego w ofercie sklepu ITnes.pl są tylko
HP Care Services - definicje usług gwarancyjnych producenta Firma HP to znana na całym świecie firma, która jest jednym z liderów w branży komputerowej. HP produkuje nie tylko komputery, ale również
Lenovo Services - usługi gwarancyjne Firma Lenovo oferuje kompleksowe usługi, które wspierają pełen cykl życia zasobów informatycznych Lenovo. Na każdym etapie, zaczynając od planowania, wdrażania i wsparcia, a kończąc na
Lenovo Services - On-Site z instalacją części CRU - łatwiejsze naprawy gwarancyjne Podstawowa gwarancja na system przewiduje wymianę wielu części i komponentów komputera przez klienta (Customer Replaceable Unit, CRU – części
Lenovo Services - Sealed Battery (SB) - lepsza bateria zasługuje na lepszą ochronę Wybrane laptopy Lenovo zawierają baterię zaprojektowaną specjalnie pod kątem ultracienkich produktów. Ta wewnętrzna bateria, jest nieprzeznaczona do wymiany
Lenovo Services - Premier Support - dedykowana zaawansowana diagnostyka i kompleksowe zarządzanie Dlaczego Premier Support? Kurczące się budżety IT wymagają zwiększenia efektywności istniejących, wewnętrznych zespołów wsparcia IT. Usługa Lenovo Premier Support oferuje
Lenovo Services - KYD - kiedy bezpieczeństwo danych jest szczególnie ważne Zachowaj dysk Lenovo i dane pod swoją pieczą, aby zwiększyć stopień bezpieczeństwa i uniknąć potencjalnego ryzyka odpowiedzialności cywilnej. Usługa Lenovo
Lenovo Services - ADP - ochrona przed uszkodzeniami nieobjętymi gwarancją Standardowe warunki gwarancji nie obejmują przypadkowych uszkodzeń. Dzięki usłudze Lenovo Accidental Damage Protection (ADP) Twój system jest chroniony przed nieoczekiwanym. W
W imieniu firmy Lenovo przekazujemy Państwu informację dotyczącą aktualizacji związanych z usługami Lenovo. Lenovo zmienia podstawową gwarancję dla wybranych modeli ThinkPad T / X / A na 3-letnią usługę odbioru przesyłek
Usługi i gwarancja w skrócie: Produkty serii biznesowej Think (ThinkPad, ThinkPad Tablet, ThinkCentre, ThinkStation, ThinkServer, ThinkVision): W zależności od typu gwarancji sprzętu naprawa jest wykonywana w lokalizacji klienta (onsite) lub w siedzibie
Producent już rozpoczął procedurę naprawy wadliwych egzemplarzy ThinkPad X1 Carbon 5 - dotyczy to modeli wyprodukowanych między grudniem 2016 a październikiem 2017 roku. Lenovo ThinkPad X1 Carbon 5 elitarny notebook, który