Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Close

Lenovo Services - ADP - ochrona przed uszkodzeniami nieobjętymi gwarancją

Wysłany dnia: Jun 8, 2018 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Autoryzowany serwis gwarancyjny
Lenovo Services - ADP - ochrona przed uszkodzeniami nieobjętymi gwarancją

Lenovo Services - ADP - ochrona przed uszkodzeniami nieobjętymi gwarancją

Standardowe warunki gwarancji nie obejmują przypadkowych uszkodzeń. Dzięki usłudze Lenovo Accidental Damage Protection (ADP) Twój system jest chroniony przed nieoczekiwanym. W globalnej sieci centrów serwisowych Lenovo komputery są naprawiane przez certyfikowanych techników Lenovo z wykorzystaniem części zatwierdzonych przez Lenovo. Jeśli uszkodzenia nie są poważne, użytkownik otrzymuje z powrotem swój własny komputer, a jeśli naprawa nie jest możliwa, cały system zostanie wymieniony bez dodatkowych opłat1.

Usługa Lenovo Accidental Damage Protection jest częścią szerokiej oferty opcji rozszerzeń gwarancyjnych w ofercie sklepu ITnes.pl.



Dzisiejsi użytkownicy są bardzo mobilni więc prawdopodobieństwo przypadkowego uszkodzenia komputera jest duże nawet w przypadku doskonale wykonanych urządzeń. Dane serwisowe Lenovo wskazują, że znaczna część użytkowników doświadczy uszkodzenia nieobjętego gwarancją w ciągu trzech pierwszych lat użytkowania komputera. Usługa Accidental Damage Protection oferuje znaczne oszczędności na naprawach nieobjętych gwarancją.

Usługi Accidental Damage Protection są świadczone przez techników wyszkolonych przez Lenovo z wykorzystaniem części zatwierdzonych przez Lenovo, co ogranicza potrzebę ponownych napraw. Kompleksowe narzędzia diagnostyczne Lenovo mogą zidentyfikować ukryte uszkodzenia, które zwykle pozostałyby nienaprawione.

Co zwykle wchodzi w zakres ochrony?2
Przypadkowe upuszczenie, zalanie, obicie oraz uszkodzenia strukturalne, do których dochodzi w zwykłych warunkach pracy lub transportu, łącznie z przepięciami elektrycznymi oraz uszkodzeniem zintegrowanego ekranu LCD. Jeśli masz gwarancję On-Site (z naprawą w siedzibie klienta), komputer może zostać zakwalifikowany do napraw ADP w Twojej siedzibie3.

Co nie wchodzi w zakres ochrony?
Uszkodzenia kosmetyczne4, utrata sprzętu lub awarie, do których doszło podczas użytkowania komputera w nietypowych warunkach pracy. Utracone dane i przerwy w działalności, celowe uszkodzenia i nadużycia, usunięcie lub modyfikacji części, akcesoria, kradzież, uszkodzenia od pożaru, uszkodzenia urządzeń peryferyjnych lub produktów firm trzecich, nawet jeśli są sprzedawane przez Lenovo. Przykłady:
• Zewnętrzna obudowa pęka, ale system nadal działa prawidłowo,
• Zostawiłeś swój komputer w metrze,
• Używałeś systemu w deszczu i straciłeś cały dzień,
pracy, bo komputer przestał działać,
• Zawieruszyłeś gdzieś rysik lub baterię.

Dlaczego warto zakupić ACCIDENTAL DAMAGE PROTECTION?
Typowe koszty naprawy komponentów, które często ulegają uszkodzeniu:
• Płyta główna do 500 $,
• Ekran 450 $,
• Dysk twardy 300 $,
• Stacja DVD 200 $,
• Uszkodzony tablet: 250 $ w przypadku drobnych napraw i nawet 600 $ w przypadku wymiany wielu części.

Działy IT nie muszą kupować i przechowywać części zamiennych do naprawy uszkodzonych komputerów. Kompleksowe narzędzia diagnostyczne Lenovo mogą zidentyfikować ukryte uszkodzenia, które zwykle pozostałyby nienaprawione.


Usługa jest dostępna dla produktów:

Notebooków biznesowych Lenovo ThinkPad,


Komputerów Lenovo ThinkCentre,

Stacji roboczych Lenovo ThinkStation
.





1] Ograniczenie do jednego zamiennego produktu. Jeśli koszt naprawy przekracza cenę produktu, produkt zostanie wymieniony. Ograniczenie w przypadku tabletów: jedna reklamacja na 12 miesięcy.
2] Ta usługa jest dostępna w kraju lub regionie, w którym zakupiłeś ochronę Accidental Damage Protection, i nie ulega przeniesieniu, jeśli system zostanie przemieszczony do innego kraju.
3] Jeśli jesteś upoważniony do serwisu On-site na mocy Ograniczonej Gwarancji Lenovo, a dostawca usług ustali, że produkt można naprawić w Twojej siedzibie, wówczas dostawca usług naprawi lub wymieni produkt w Twojej siedzibie. Niektóre naprawy muszą być wykonane w centrum serwisowym. W takim przypadku dostawca usług wyśle produkt do centrum serwisowego na swój koszt. Jeśli zakupisz gwarancję On-site w połączeniu z Accidental Damage Protection, naprawy w Twojej siedzibie będą ograniczone do ekranu LCD oraz klawiatur nieprzeznaczonych do wymiany przez klienta. Jeśli nie zdołamy naprawić produktu podczas pierwszej wizyty, system zostanie wysłany do centrum serwisowego Lenovo w celu dokończenia naprawy. Serwis On-site może nie być dostępny we wszystkich regionach.
4] Uszkodzenia kosmetyczne to np. zadrapania, wgniecenia lub pęknięcia, które nie obniżają funkcjonalności ani spójności strukturalnej produktu.

Dostępność wszystkich produktów i ofert może się zmieniać. Lenovo zastrzega sobie prawo do zmiany oferty i specyfikacji produktu w dowolnym momencie bez uprzedniego powiadomienia. Lenovo dokłada wszelkich starań, aby zapewnić dokładność wszystkich informacji, ale nie ponosi odpowiedzialności za błędy redakcyjne, fotograficzne lub typograficzne. Wszystkie zdjęcia zamieszczono wyłącznie w celach ilustracyjnych. Pełna specyfikacja produktów, usług i gwarancji firmy Lenovo znajduje się pod adresem www.lenovo.com. Następujące znaki są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi Lenovo: Lenovo
, logo Lenovo, For Those Who Do, ThinkPad. Inne nazwy firm, produktów i usług mogą być znakami towarowymi lub usługowymi innych podmiotów.

Close