Kategorie produktów

Strona główna

Left Banner

  • Oferta specjalna na Laptopy HP

Portfolio rozszerzeń gwarancji dla urządzeń HP

20 Odsłony
 
Rozszerzenia gwarancji producenta pozwalają przedłużyć standardowy okres gwarancji, dzięki czemu urządzenia są chronione na dłuższy czas. Użytkownik zyskuje spokój ducha i minimalizuje ryzyko potencjalnych kosztów związanych z awarią sprzętu po zakończeniu standardowej gwarancji. Dodatkowe usługi gwarancyjne zwiększają bezpieczeństwo urządzenia i komfort użytkowania w razie konieczności naprawy.
Poniżej znajdują się rozszerzenia gwarancji HP oferowane przez producenta:
 
homedevtmpphpb7vv1q-gwarancje hp.jpg
Onsite repair Next Business Day
Naprawa urządzenia odbywa się na miejscu u klienta, już następnego dnia roboczego.
Active Care
Kompleksowy pakiet usług ochrony, pomocy technicznej i naprawy urządzeń, który zwiększa wydajność użytkowników. Zapewnia łatwe do zamówienia usługi dostosowane do potrzeb mobilnych użytkowników biznesowych, którzy dzielą swój czas między biuro, podróże i pracę zdalną. Usługa HP Active Care, oparta na technologii TechPulse, monitoruje stan dysku, baterii, termiczny stan komputera oraz firmware za pomocą sztucznej inteligencji. W przypadku dysku i baterii, jeśli wykryte zostanie wysokie prawdopodobieństwo awarii, TechPulse proaktywnie generuje zgłoszenie serwisowe (Auto Case Creation). Aktywacja usługi jest prosta i szybka, odbywa się w czasie pierwszego uruchomienia laptopa.
Usługa Active Care to:
  • Szybkie rozwiązywanie problemów dzięki zdalnej pomocy technicznej
Zdalna pomoc techniczna minimalizuje przestoje w pracy dzięki funkcji automatycznego generowania spraw, która otwiera zgłoszenie po wykryciu problemu i przesyła je do IT w celu zaplanowania naprawy.
  • Szybka reakcja i rozwiązywanie problemów
HP szybko diagnozuje problemy i dostarcza rozwiązania, które pomagają redukować przestoje w pracy.
  • HP TechPulse
Platforma automatyzacji, zasilana miliardami punktów danych, HP TechPulse dostarcza światowej klasy usługi za pośrednictwem zaawansowanych analiz.
  • Zachowanie pamięci uszkodzonych nośników
Nawet najlepsze nośniki pamięci mogą wymagać wymiany. W takich przypadkach HP pozwala na zachowanie pełnej kontroli nad uszkodzonym nośnikiem zgodnie z Twoimi standardami bezpieczeństwa.
  • Wsparcie telefoniczne
W natłoku obowiązków łatwy dostęp do pomocy jest kluczowy. Wsparcie HP Active Care umożliwia kontakt telefoniczny 24 godziny na dobę pod numerem 800702116 (PIN ID: 76006). Obsługa w języku polskim jest dostępna w dni robocze w godzinach 8.00-17.00, a w pozostałych godzinach w języku angielskim.
 
Dodatkowe opcje rozszerzeń gwarancji obejmują takie usługi jak:

  • Accidental Damage Protection
Ochrona przed przypadkowymi uszkodzeniami pozwala uniknąć kosztów naprawy lub wymiany spowodowanych przypadkowymi uszkodzeniami, takimi jak upadki, zalania czy przepięcia elektryczne.
  • Defective Media Retention (DMR)
Funkcja Defective Media Retention zapewnia dysk zastępczy, umożliwiając klientowi zachowanie wadliwego dysku z ich wrażliwymi danymi.
  • Travel Coverage
Zapewnia serwis na miejscu u klienta następnego dnia roboczego w dowolnym z 80 krajów objętych usługą, co jest idealnym rozwiązaniem dla klientów podróżujących za granicę.
 
Opublikowano w: Poradnik technologiczny