Kategorie produktów

Strona główna

Left Banner

  • Oferta specjalna na Laptopy HP

Czym jest gwarancja Premium Panel firmy Dell?

20 Odsłony
 

Czym jest gwarancja Premium Panel firmy Dell?

Firma Dell oferuje gwarancję Premium Panel, która gwarantuje całkowity brak „jasnych pikseli” w przypadku monitorów UltraSharp, Professional i Alienware firmy Dell posiadających bazową lub rozszerzoną gwarancję ProSupport.

Mimo że wadliwe piksele niekoniecznie wpływają na wydajność monitora, mogą być irytujące lub rozpraszać uwagę, a w szczególności, gdy znajdują się w miejscu, w którym jakość wyświetlania jest zmniejszona. Stała dbałość o jakość produktów i zadowolenie klientów sprawia, że firma Dell oferuje gwarancję Premium Panel jako część warunków standardowej Ograniczonej gwarancji. W trakcie trwania okresu ograniczonej gwarancji darmowa wymiana monitora zapewniana jest nawet w przypadku wystąpienia tylko jednego jasnego piksela.

Gwarancja Premium Panel dostępna jest dla monitorów Dell UltraSharp, Professional i Alienware kupowanych wraz z komputerami lub osobno i jest zawarta w gwarancji ProSupport firmy Dell. Klienci, którzy zakupią 4 lub 5-letnią przedłużoną gwarancję ProSupport, mogą również korzystać z tej usługi przez cały okres trwania gwarancji ograniczonej.

Wskazówki dotyczące uszkodzonych pikseli w wyświetlaczach LCD Dell

Każdy piksel jest wykonany z subpikseli: czerwonego, zielonego i niebieskiego. Gdy subpiksel zostanie zablokowany w niezmiennym stanie, na ekranie widoczny jest malutki czarny, biały lub kolorowy punkt. Ogólnie rzecz ujmując, istnieją dwa typy uszkodzeń subpikseli, defekt jasnego i defekt ciemnego subpiksela. Defekt subpiksela jest określany także jako defekt punktu.

Defekty jasnych subpikseli: subpiksel stale świeci się, powodując wyświetlanie białego lub kolorowego punktu na czarnym tle.
Defekty ciemnych subpikseli: subpiksel nigdy nie świeci się, powodując wyświetlanie czarnego lub kolorowego punktu na białym tle.

Gwarancja Premium Panel jest ponad standardowym rozwiązaniem w branży, ponieważ gwarantuje w okresie ograniczonej gwarancji sprzętowej zero zablokowanych pikseli w pozycji „włączonej” (tzn. święcących jasnym światłem na wyświetlaczu). Nie jest niczym nadzwyczajnym, że podczas produkcji panelu LCD jeden lub więcej subpikseli zostaje zablokowanych w określonym i niezmiennym stanie. Wyświetlacz, na którym znajduje się od 1 do 5 zablokowanych subpikseli, jest uważany za normalny i spełniający standardy branżowe.

Ekran Jasne subpiksele Ciemne subpiksele Subpiksele razem
Płaskie monitory z gwarancją Premium Panel (HD+ (1600 × 900) i wyższe rozdzielczości):
  • Monitory Dell UltraSharp (seria U, UP, UZ)
  • Monitory Dell Professional (seria P)
  • Monitory Alienware OptX (seria AW)
1 lub więcej 6 lub więcej
  • Jasne = 1 lub więcej
  • Ciemne = 6 lub więcej
Monitory Dell (seria D) 6 lub więcej 9 lub więcej Jasne i ciemne łącznie = 9 lub więcej
Pozostałe płaskie monitory firmy Dell 6 lub więcej 6 lub więcej Jasne i ciemne łącznie = 6 lub więcej
Standardowe wyświetlacze LCD notebooków firmy Dell (HD (1366 × 768) lub niższe rozdzielczości):
  • Notebooki Dell Inspiron
  • Notebooki Dell Latitude
  • Stacje robocze Dell Precision Mobile
  • Notebooki Dell Studio
  • Notebooki Dell Vostro
  • Notebooki Dell XPS
  • Laptopy Alienware
3 lub więcej 6 lub więcej Jasne i ciemne łącznie = 6 lub więcej
Wyświetlacze LCD notebooków firmy Dell z gwarancją Premium Panel (HD+ (1600 × 900) i wyższe rozdzielczości):
  • Notebooki Dell Inspiron
  • Notebooki Dell Latitude
  • Stacje robocze Dell Precision Mobile
  • Notebooki Dell Studio
  • Notebooki Dell Vostro
  • Notebooki Dell XPS
  • Laptopy Alienware
1 lub więcej 6 lub więcej
  • Jasne = 1 lub więcej
  • Ciemne = 6 lub więcej
 
Opublikowano w: Poradnik technologiczny