Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Close

Dell ProSupport oraz ProSupport Plus - usługi wsparcia dla komputerów osobistych i tabletów

Wysłany dnia: Jun 29, 2019 | Autor: ITnes.pl | Kategorie: Poradnik technologiczny
Dell ProSupport oraz ProSupport Plus - usługi wsparcia dla komputerów osobistych i tabletów

Dell ProSupport oraz ProSupport Plus - usługi wsparcia dla komputerów osobistych

Firma Dell oferuje szereg pakietów wsparcia, zwanych potocznie rozszerzeniami gwarancji, których celem jest zapewnienie wsparcia po sprzedażowego na różnych poziomach. Niezależnie od tego, czy użytkownik jest właścicielem małej firmy, czy też pracownikiem w globalnym przedsiębiorstwie, celem firmy Dell jest zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów. Dlatego Dell wprowadził do swojej oferty dwa programy wsparcia: Dell ProSupport oraz Dell ProSupport Plus.

Usługa Dell ProSupport oferuje następujące korzyści:

  • Całodobowy dostęp do specjalistów, którzy udzielają fachowej pomocy informatykom pracującym w przedsiębiorstwie.
  • Naprawa na miejscu u klienta najczęściej następnego dnia roboczego po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy.
  • Pomoc w razie incydentów dotyczących oprogramowania innych producentów do centrum danych, aplikacji użytkowników końcowych, systemów operacyjnych i oprogramowania wewnętrznego.
  • Dostęp do bezpiecznych internetowych narzędzi do zarządzania częściami - co pozwala wygodnie serwisować własny sprzęt.
  • Opcjonalne usługi ochrony danych i zasobów.



Dell ProSupport Plus - najwyższy poziom wsparcia technicznego

Program ProSupport Plus to najpełniejsza usługa pomocy technicznej firmy Dell dla komputerów osobistych i tabletów. Gwarantuje maksymalne wsparcie przy minimalnym zaangażowaniu Klienta. Jest to jedyna dostępna usługa premium obejmująca komputery osobiste i tablety, która automatyzuje świadczenie pomocy technicznej w celu zapobiegania powstawaniu problemów i eliminuje je błyskawicznie. Usługa ProSupport Plus zaspokaja wszystkie podstawowe potrzeby Klienta w zakresie pomocy technicznej w ramach jednego rozwiązania, ograniczając przestoje w pracy użytkowników indywidualnych, zwiększając produktywność działu IT oraz chroniąc cenne zasoby i dane.


Usługa ProSupport Plus obejmuje następujące składniki:

  • Dostępny całodobowo - 7 dni w tygodniu priorytetowy kontakt ze specjalistami w zakresie sprzętu i oprogramowania.
  • Naprawa na miejscu u klienta najczęściej następnego dnia roboczego po przeprowadzeniu zdalnej diagnozy.
  • Aktywne monitorowanie i automatyczne wykrywanie problemów, zapobieganie awariom, powiadomienia i tworzenie zgłoszeń za pomocą rozwiązania SupportAssist.
  • Możliwość zarządzania wszystkimi powiadomieniami dotyczącymi zasobów z jednego portalu w witrynie TechDirect lub wykorzystania już posiadanych narzędzi, takich jak Microsoft SCOM, Remedy, KACE i OpenManage Essentials
  • Naprawa przypadkowych uszkodzeń spowodowanych przepięciami, upuszczeniem lub zalaniem sprzętu.
  • Możliwość zatrzymania przez Klienta wymienionego dysku twardego w celu ochrony danych.
  • Wyznaczony opiekun Klienta ds. technicznych jako pojedynczy punkt kontaktu w zakresie rozwiązywania problemów i comiesięcznego raportowania.
  • Za pośrednictwem usługi ProSupport Plus firma Dell pomaga w aktywnym monitorowaniu komputerów osobistych i tabletów, zapewniając ich sprawne działanie i najwyższą wydajność.



Usługa Dell ProSupport Plus dla serwerów, pamięci masowej i technologii sieciowych

Najważniejsze obciążenia robocze i aplikacje wymagają stałej dostępności. Naprawianie pojawiających się błędów w obsługujących je systemach nie wystarcza — konieczne są zautomatyzowane, aktywne, prewencyjne działania pozwalające zapobiegać problemom, zanim się pojawią - odpowiedzią są usługi ProSupport Plus.

Pakiet ProSupport Plus został opracowany z myślą o współczesnych dynamicznych centrach danych i złożonych środowiskach. Łączy w sobie wiedzę techniczną, technologie i usługi analityczne, ułatwiając bezpieczne wdrażanie skomplikowanych systemów. Ta oferta pomocy technicznej klasy enterprise aktywnie zwiększa wydajność i stabilność kluczowych systemów, pozwalając skupić się na celach strategicznych.

Pakiet Dell ProSupport Plus z usługą SupportAssist znacznie przyspiesza rozwiązywanie typowych problemów ze sprzętem:

  • Proces rozwiązywania problemów wymaga nawet o 68% mniej czynności.
  • Rozmowy telefoniczne z zespołem pomocy zajmują nawet o 92% mniej czasu.
  • Spokój przy wdrażaniu złożonych technologii dzięki ekspertom firmy Dell
  • Lepsza wydajność i stabilność dzięki zautomatyzowanym, aktywnym i prognostycznym rekomendacjom
  • Maksymalna dostępność obciążeń roboczych dzięki zautomatyzowanemu wsparciu zapewnianemu przez funkcję SupportAssist i usługi bezpiecznego dostępu zdalnego



Infografika przedstawiająca poziomy wsparcia dla usług Dell Pro Support oraz Dell ProSupport Plus

ITnes.pl jest autoryzowanym partnerem Dell Polska


Close