Close
Rozszerzenie gwarancji - wyszukiwanie zaawansowane
Producent
Urządzenie
Seria
Gwarancja bazowa
Rozszerzenie gwarancji do
Gwarancja dodatkowa
Rozszerzenia gwarancji

Rozszerzenia gwarancji 

Podkategorie

  • Rozszerzenia gwarancji HP

    HP to znana na całym świecie firma, która jest jednym z liderów w branży komputerowej. HP produkuje nie tylko komputery, ale również akcesoria do nich, jak monitory, skanery czy drukarki. Na wszystkie swoje produkty marka HP oferuje zarówno przedłużenie gwarancji, jak i jej rozszerzenie. Dzięki temu producent zapewnia swoim klientom komfort pracy na urządzeniach, które wyprodukował. HP oferuje gwarancję między innymi na komputery All in One, monitory, desktopy, notebooki i stacje robocze.

  • Rozszerzenia gwarancji Lenovo

    Lenovo to jedna z najpopularniejszych firm w branży komputerowej na całym świecie. Lenovo oferuje przedłużenie gwarancji i jej rozszerzenie (które obejmuje również naprawy wykonywane u klienta w domu lub w firmie) na wszystkie swoje produkty, w tym komputery All in One, desktopy, notebooki i stacje robocze. Lenovo daje tym samym pewność, że w przypadku wady fabrycznej lub innych wad można sprzęt zwrócić na gwarancji – szybko, bezpiecznie i z potwierdzeniem odbioru urządzenia przez serwis.

  • Rozszerzenia gwarancji Dell

    Dell jak każdy producent sprzętu komputerowego oferuje możliwość przedłużenia i rozszerzenia gwarancji na wszystkie swoje produkty. Wszystko po to, żeby zapewnić klientom maksymalną ochronę zakupionych sprzętów również po wygaśnięciu standardowej gwarancji.

    Dell to jedna z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich firm, która zajmuje się produkcją między innymi notebooków i komputerów stacjonarnych, które wyróżniają się nie tylko nietuzinkowym designem, ale również wysoką jakością podzespołów.


    Oferta rozszerzenia gwarancji jest więc potwierdzeniem tego, że marka dba o klienta nie tylko na etapie zakupu, ale również po nim. Rozszerzenie gwarancji zapewnia maksymalną ochronę zakupionych sprzętów nawet do kilku lat od czasu zakupu i wygaśnięcia standardowej gwarancji. Dzięki temu nawet jeżeli z jakichś przyczyn Twoje urządzenie zostanie uszkodzone, to będziesz mógł zgłosić się do serwisu pogwarancyjnego i oddać go do naprawy w ramach wykupionej usługi. Jest to szczególnie ważne zwłaszcza dla osób, które kupują sprzęty firmowe.

    Gwarancja Dell obejmuje nie tylko naprawę w ramach serwisu, ale również doradztwo w zakresie instalacji i konfiguracji zakupionych sprzętów. Dell umożliwia również pomoc online przez e-mail lub chat z jednym z konsultantów z działu technicznego. Dzięki temu cała procedura gwarancyjna trwa dużo szybciej, niż w przypadku producentów, którzy nie umożliwiają podobnej opcji. Dzięki temu będziesz mógł spać spokojnie, a Twój sprzęt będzie bezpieczny nawet do 60 miesięcy (razem ze standardowym okresem gwarancyjnym).

  • Rozszerzenia gwarancji Acer

    Producenci sprzętu komputerowego od wielu lat oferują możliwość przedłużenia gwarancji na swoje produkty. Oprócz tego umożliwiają oni zakupienie dodatkowych usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, żeby zapewnić swoim klientom maksymalną ochronę zakupionych sprzętów. Jeżeli kupujesz sprzęt Acer do celów firmowych i obawiasz się dodatkowych kosztów po wygaśnięciu standardowej usługi gwarancyjnej, pomyśl nad zakupem rozszerzenia gwarancji. Przedłużenie gwarancji umożliwia naprawę sprzętu nawet po wielu latach od wygaśnięcia standardowej gwarancji. Dzięki temu nawet po kilku latach będziesz mógł oddać zakupiony sprzęt do serwisu w ramach usługi pogwarancyjnej. Acer oferuje przedłużenie gwarancji do 3 lat.

     

    Zalety wykupienia rozszerzenia gwarancji:

    • długotrwała ochrona sprzętu (nawet do 3 lat po wygaśnięciu standardowej gwarancji),
    • możliwość naprawy w dowolnym autoryzowanym serwisie Acer,
    • błyskawiczna pomoc techniczna na terenie kraju,
    • 1 rok gwarancji międzynarodowej,
    • priorytetowa naprawa.

     

    Jeżeli zdarzy się, że w trakcie użytkowania rozszerzenia gwarancji Acer Twój sprzęt ulegnie awarii, wystarczy że skontaktujesz się z Centrum Obsługi Acer, w którym udzielą Ci niezbędnych wskazówek, dzięki którym będziesz wiedział do którego serwisu zanieść swój sprzęt i jakie niezbędne dokumenty będziesz musiał wypełnić, żeby pomóc obsłudze w możliwie jak najszybszej diagnozie sprzętu. Istnieje również możliwość wysłania niesprawnego sprzętu do Centrum Obsługi Acer – naprawione notebooki zawsze są przesyłane do klientów przy pomocy firmy spedycyjnej.

    Producenci sprzętu komputerowego od wielu lat oferują możliwość przedłużenia gwarancji na swoje produkty. Oprócz tego umożliwiają oni zakupienie dodatkowych usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych, żeby zapewnić swoim klientom maksymalną ochronę zakupionych sprzętów. Jeżeli kupujesz sprzęt Acer do celów firmowych i obawiasz się dodatkowych kosztów po wygaśnięciu standardowej usługi gwarancyjnej, pomyśl nad zakupem rozszerzenia gwarancji. Przedłużenie gwarancji umożliwia naprawę sprzętu nawet po wielu latach od wygaśnięcia standardowej gwarancji. Dzięki temu nawet po kilku latach będziesz mógł oddać zakupiony sprzęt do serwisu w ramach usługi pogwarancyjnej. Acer oferuje przedłużenie gwarancji do 3 lat.

     

    Zalety wykupienia rozszerzenia gwarancji:

    • długotrwała ochrona sprzętu (nawet do 3 lat po wygaśnięciu standardowej gwarancji),
    • możliwość naprawy w dowolnym autoryzowanym serwisie Acer,
    • błyskawiczna pomoc techniczna na terenie kraju,
    • 1 rok gwarancji międzynarodowej,
    • priorytetowa naprawa.

     

    Jeżeli zdarzy się, że w trakcie użytkowania rozszerzenia gwarancji Acer Twój sprzęt ulegnie awarii, wystarczy że skontaktujesz się z Centrum Obsługi Acer, w którym udzielą Ci niezbędnych wskazówek, dzięki którym będziesz wiedział do którego serwisu zanieść swój sprzęt i jakie niezbędne dokumenty będziesz musiał wypełnić, żeby pomóc obsłudze w możliwie jak najszybszej diagnozie sprzętu. Istnieje również możliwość wysłania niesprawnego sprzętu do Centrum Obsługi Acer – naprawione notebooki zawsze są przesyłane do klientów przy pomocy firmy spedycyjnej.

  • Rozszerzenia gwarancji Huawei

    Firma Huawei wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów biznesowych wprowadziła do swojej oferty produkt jakim jest rozszerzona polisa serwisowa dla notebooków z serii Matebook X. Miło jest nam, że jako pierwsi w Polsce mamy przyjemność zaoferować naszym Klientom ten produkt, który zapewni dodatkowe poczucie bezpieczeństwa oraz jeszcze wyższy komfort pracy na notebooku Huawei.

    Oferta rozszerzeń gwarancji obejmuje takie produkty jak:
    1.Rozszerzenie gwarancji bazowej 2 letniej door-to-door (naprawa odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej) do 3 lat door-to-door.
    2.Rozszerzenie gwarancji bazowej 2 letniej door-to-door do 3 lat on-site NBD (naprawa w miejscu instalacji, najczęściej następnego dnia roboczego).
    3.Rozszerzenie gwarancji bazowej 2 letniej door-to-door do 3 lat on-site NBD + keep your drive (naprawa w miejscu instalacji, najczęściej następnego dnia roboczego). Rozszerzenie gwarancji obejmuje również możliwość wyjęcia dysku twardego z komputera i pozostawienie go u klienta na czas naprawy.

    Usługa on-site Next Business Day działa tylko w wybranych miastach na terenie Polski - pełna lista miast poniżej.

    Rozszerzenie można zamówić w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu sprzętu.

    Aby zamówić rozszerzenie zapraszamy do kontaktu z naszym działem handlowym:
    Telefon: +48 (61) 415 21 91
    Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godz.: 7:30 - 18:00
    E-mail: sklep@itnes.pl

    Linia produktowa

    Typ rozszerzenia

    Sugerowane ceny brutto

    MateBook X

    Do trzech lat, door-to-door

    325,00 zł

    MateBook X

    Do 3 lat, on-site, next business day*

    680,00 zł

    MateBook X

    Do 3 lat, on-site, next business day*, keep your drive*

    750,00 zł

    * miasta, w których działa usługa on-site NBD:

    Warszawa

    Białystok

    Bydgoszcz

    Gdańsk

    Gorzów Wielkopolski

    Katowice

    Kielce

    Kraków

    Lublin

    Lódź

    Olsztyn

    Opole

    Poznań

    Rzeszów

    Szczecin

    Toruń

    Wrocław

  • Rozszerzenia gwarancji Toshiba
    Producenci notebooków od wielu lat oferują możliwość przedłużenia gwarancji dla swoich produktów i zakupienie dodatkowych usług gwarancyjnych. Obawiasz się dodatkowych kosztów, które mogłyby się pojawić po wygaśnięciu standardowej gwarancji? A może po prostu wolisz się zabezpieczyć na taką ewentualność, zwłaszcza jeżeli sprzęt, który kupujesz, ma być sprzętem firmowym? Obojętnie jakie są Twoje motywacje, zawsze warto wykupić przedłużenie gwarancji, dzięki któremu w razie nieszczęśliwego wypadku nawet po kilku latach od zakupu będziesz mógł oddać notebooka do serwisu w ramach usługi pogwarancyjnej. Toshiba oferuje przedłużenie gwarancji do 4 lat.
     
    Zalety wykupienia rozszerzenia gwarancji:
    • długotrwała ochrona sprzętu (nawet do 4 lat po wygaśnięciu standardowej gwarancji),
    • możliwość naprawy w dowolnym autoryzowanym serwisie Toshiba,
    • błyskawiczna pomoc techniczna w wielu językach niezależnie od miejsca Twojego pobytu.
     
    Zachęcamy również do rejestracji gwarancji lub pakietu serwisowego na oficjalnej stronie producenta. Dzięki temu umożliwiasz firmie przyśpieszenie świadczenia swoich usług gwarancyjnych. Rejestracja gwarancji lub pakietu serwisowego pozwala również na szybszy dostęp do najnowszych aktualizacji (np. sterowników), dzięki czemu będziesz w stanie maksymalnie wykorzystać możliwości swojego sprzętu już od pierwszego dnia jego użytkowania.
     
    Przedłużenie gwarancji gwarantuje przeprowadzenie wszystkich niespodziewanych napraw i diagnoz sprzętu na całym świecie bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Oprócz tego zapewniasz sobie maksymalną ochronę sprzętu po wygaśnięciu standardowej gwarancji.
  • Rozszerzenia gwarancji iiyama

    Przedłużenie gwarancji na nowo zakupione monitory iiyama (pakiet musi być kupiony razem z monitorem).

    Gwarancja producenta (serwis główny iiyama Polska).

na stronę
Pokazuje 1 - 20 z 188 elementów
Pokazuje 1 - 20 z 188 elementów

Każdy producent oferuje rozszerzenia gwarancji na swoje produkty: umożliwia to nie tylko przedłużenie podstawowej gwarancji, ale również zakupienie dodatkowych usług gwarancyjnych (między innymi naprawy wykonywane u klienta w domu lub w firmie). Oferując rozszerzenia gwarancji producent zapewnia swoim klientom komfort pracy na urządzeniach, a także pewność, że w przypadku wady fabrycznej lub innych wad można sprzęt zwrócić na gwarancji, zamiast korzystać z usług serwisowych, które nie zawsze są przez nas sprawdzone. Oddanie sprzętu na gwarancję jest dużo bezpieczniejsze.

Close