Brak produktów
0,00 zł netto
Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. | |
Brak produktów
Produkt nie jest obecnie dostępny w magazynie.
Zachęcamy do skorzystania z poniższego narzędzia POWIADOM MNIE, KIEDY BĘDZIE DOSTĘPNY.
Kiedy produkt będzie dostępny, otrzymają Państwo jednorazową wiadomość e-mail. Wówczas będzie możliwe zamówienie tego produktu.
7385
0192018860575
Produkt nowy, z oficjalnej, polskiej dystrybucji
Nowość
Ostatnie egzemplarze!
2 199,00 zł
1 787,80 zł netto
1 481,00 zł
1 204,07 zł netto
1 799,00 zł
1 462,60 zł netto
2 198,99 zł
1 787,80 zł netto
2 499,00 zł
2 031,71 zł netto
Informacje podstawowe | |
Producent | HP |
Produkt | Monitor |
Model | Healthcare |
Stan | Produkt nowy, oryginalny (urządzenie pochodzi z oficjalnej, polskiej dystrybucji i jest objęte gwarancją producenta na terenie Polski) |
Ekran | |
Przekątna ekranu | 24" |
Rozdzielczość | 1920x1200 (WUXGA) |
Format obrazu | 16:10 |
Technologia matrycy | AHVA |
Powłoka matrycy | Antyrefleksyjna |
Parametry matrycy | |
Odświeżanie | 60 Hz |
Synchronizacja pionowa | 0-60 Hz |
Synchronizacja pozioma | 0-80 kHz |
Czas reakcji | 14 ms |
Rozmiar piksela | 0,270 mm |
Złącza i interfejsy | |
Interfejsy | 0 x USB-C |
Wymiary (z podstawą) | Szerokość: 56,4 cm Wysokość: 55,2 cm Głębokość: 19,7 cm |
Wbudowany hub USB | Tak |
Waga | 4,75 kg |
24-calowy ekran wyświetla obraz w rozdzielczości natywnej WUXGA (1920x1200 punktów). Obraz jest więc wyświetlany w proporcjach 16:10. Częstotliwość odświeżania matrycy wynosi 60 Hz (w nominalnej rozdzielczości). Czas reakcji matrycy wynosi 14 ms. Do wyświetlania obrazu służy matryca AHVA. Użytkownicy zapewne zwrócą uwagę na pokrycie ekranu.
Na razie nie dodano żadnej recenzji.
Asortyment sklepu skierowany jest wyłącznie do Przedsiębiorców, Firm i Instytucji, które bezpośrednio i w związku z wykonywaną działalnością gospodarczą lub zawodową zawierają Umowę Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu o charakterze zawodowym. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o produktach podane na stronach sklepu internetowego, w szczególności ich opisy, parametry użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.