Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/itnes.pl/public_html/custom/lenovo-warr.php on line 1119

Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/itnes.pl/public_html/custom/lenovo-warr.php on line 1127

Usługi biznesowe Lenovo

Lenovo Logo
Lenovo Accidental Damage Protection (ADP)

Lenovo Accidental Damage Protection / ADP One

Chroń swoje urządzenie przed uszkodzeniami nieobjętymi gwarancją producenta przez cały okres trwania gwarancji bazowej. Usługę ADP i ADP ONE możesz dokupić do swojego urządzenia maksymalnie w ciągu 30 dni od daty zakupu notebooka/daty na fakturze/paragonie.

Przed czym chroni ADP?

  • zalanie urządzenia, upadek, uszkodzenie strukturalne,
  • upadek skutkujący potłuczeniem ekranu,
  • przepięcie elektryczne.
Rozszerzenie standardowej gwarancji Lenovo

Rozszerzenie standardowej gwarancji

Standardowa, bazowa gwarancja na urządzenie to zazwyczaj 2 lub 3 lata. Każdą gwarancję urządzenia z serii Think można rozszerzyć nawet do 5 lat.

W zależności od potrzeb użytkownika, można wybrać odpowiedni poziom serwisu oraz czas jego trwania.

Gwarancja Lenovo On-Site

Gwarancja On-Site

Lenovo Onsite Service to stosunkowo niedroga usługa, która zapewnia naprawę urządzenia w miejscu użytkowania sprzętu. Cały proces przebiega szybko i bezproblemowo.

Co zyskujesz?

  • Uniknięcie dłuższych przestojów w pracy,
  • Szybki i prosty dostęp do pomocy technicznej przez telefon lub online.
Lenovo Premier Support

Lenovo Premier Support

Lenovo Premier Support to usługa serwisowa zapewniająca wsparcie w rozwiązywaniu problemów na najwyższym poziomie oraz kompleksowe zarządzanie procesem naprawy.

Co zyskujesz?

  • Bezproblemowe, zaawansowane wsparcie techniczne dostępne codziennie przez 24h/dobę,
  • Rozwiązywanie podstawowych problemów technicnych za pomocą wsparcia online oraz Call Center,
  • Kompleksowe wsparcie dla sprzętu i oprogramowania dostarczonego przez Lenovo,
  • Kompleksowe zarządzanie sprawami z jednym miejscu,
  • Proaktywne zarządzanie relacjami i eskalacja napraw dzięki dedykowanym opiekunom, usługa VIP z priorytetami robocizny i części w porównaniu z innymi rodzajami usług.
Lenovo Premier Support Plus

Lenovo Premier Support Plus

Usługa Premier Support Plus zapewnia bezpośredni kontakt z konsultantami technicznymi Lenovo, zapewniając tym samym bezproblemowe i niezawodne wsparcie informatyczne.

Co zyskujesz?

  • Wykrywanie usterek, tworzenie zgłoszeń i wysyłanie powiadomień,
  • Usługę ochrony przed przypadkowym uszkodzeniem (Accidental Damage Protection - ADP),
  • Uslugę Keep Your Drive (KYD) - zachowanie dysku twardego w przypadku konieczności naprawy urządzenia,
  • Usługę międzynarodowego dostępu do serwisu (International Service Entitlement - ISE) - rozszerza usługi ADP, KYD i SBTY na inne kraje.
Lenovo Keep Your Drive

Lenovo Keep Your Drive

Usługa umożliwia zachowanie dysku w sytuacji, gdy Twoje urządzenie wymaga naprawy lub gdy dysk jest uszkodzony. Nie musisz go nigdzie odsyłać ani oddawać - wprzypadku uszkodzenia dysku Lenovo dostarczy Ci nowy. Dzięki temu masz pewność, że Twoje dane zawsze są bezpieczne.

Co zyskujesz?

  • Pełną zgodność z ustawą o ochronie danych osobowych (RODO), dane pozostają bezpieczne,
  • Ochrona trwa przez okres gwarancji urządzenia, nawet jeśli dysk twardy został wymieniony,
  • KYD obejmuje wiele dysków w urządzeniu i wiele przypadków awarii.
Lenovo Sealed Battery

Lenovo Sealed Battery

Usługa umożliwia przedłużenie gwarancji na baterie do 2,3 a nawet 4 lat (w niektórych przypadkach). Opcja dostęna jest w rozszerzeniem gwarancji.

Co zyskujesz?

  • Koszt początkowy jest zdecydowanie niższy niż w sytuacji, gdy dojdzie do konieczności wymiany baterii nieobjętej gwarancją,
  • Zapobiega nieoczekiwanym kosztom naprawy,
  • W połączeniu z serwisem u klienta rozszerzona gwarancja na baterię pozwoli uniknąć przestoju i kłopotów związanych z niedostępnością urządzenia,
  • Pewna, skuteczna i wydajna wymiana na oryginalną baterie przez certyfikowanego technika Lenovo.
Lenovo CO2 Offset

CO2 Offset

Projekt umożliwia zrekompensowanie ilości emisji CO2 wyprodukowanej w produkcji i wysyłce każdego produktu, oprócz tych szacowanych w okresie użytkowania do pięciu lat, bezpośrednio w fazie zakupu, oraz z certyfikatem związanym z numerem seryjnym. Usługa Lenovo CO2 Offset Services wspiera kilka różnych inicjatyw, które obejmują między innymi nowe lub istniejące projekty, wiatraki, ogniwa słoneczne i energię z biomasy. Zalesianie i ochrona lasów to także obszary, do których Lenovo przywiązuje dużą uwagę.

Cały proces jest niezwykle prosty:

  • Podczas zamawiania kwalifikujących się urządzeń Lenovo wybierz opcję kompensacji emisji CO2 spośród wybranych projektów przyjaznych dla środowiska.
  • Po wysłaniu produktów, Lenovo składa raport swojemu oficjalnemu partnerowi zajmującemu się kompensacją emisji CO2.
  • Partner Lenovo zajmujący się kompensacją emisji CO2 wystawi Twojej organizacji unikalny certyfikat z określonym numerem seryjnym sprzętu.