Brak produktów
0,00 zł netto
Korzystając ze strony ITnes.pl wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. | |
Brak produktów
11 651,00 zł *
9 472,36 zł netto
* cena z ostatniej dostawy - może ulec zmianie
Produkt niedostępny, brak informacji o dacie dostawy.
255,00 zł *
207,32 zł netto
* cena z ostatniej dostawy - może ulec zmianie
Produkt niedostępny, brak informacji o dacie dostawy.
Dell jak każdy producent sprzętu komputerowego oferuje możliwość przedłużenia i rozszerzenia gwarancji na wszystkie swoje produkty. Wszystko po to, żeby zapewnić klientom maksymalną ochronę zakupionych sprzętów również po wygaśnięciu standardowej gwarancji.
Dell to jedna z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich firm, która zajmuje się produkcją między innymi notebooków i komputerów stacjonarnych, które wyróżniają się nie tylko nietuzinkowym designem, ale również wysoką jakością podzespołów.
Oferta rozszerzenia gwarancji jest więc potwierdzeniem tego, że marka dba o klienta nie tylko na etapie zakupu, ale również po nim. Rozszerzenie gwarancji zapewnia maksymalną ochronę zakupionych sprzętów nawet do kilku lat od czasu zakupu i wygaśnięcia standardowej gwarancji. Dzięki temu nawet jeżeli z jakichś przyczyn Twoje urządzenie zostanie uszkodzone, to będziesz mógł zgłosić się do serwisu pogwarancyjnego i oddać go do naprawy w ramach wykupionej usługi. Jest to szczególnie ważne zwłaszcza dla osób, które kupują sprzęty firmowe.
Gwarancja Dell obejmuje nie tylko naprawę w ramach serwisu, ale również doradztwo w zakresie instalacji i konfiguracji zakupionych sprzętów. Dell umożliwia również pomoc online przez e-mail lub chat z jednym z konsultantów z działu technicznego. Dzięki temu cała procedura gwarancyjna trwa dużo szybciej, niż w przypadku producentów, którzy nie umożliwiają podobnej opcji. Dzięki temu będziesz mógł spać spokojnie, a Twój sprzęt będzie bezpieczny nawet do 60 miesięcy (razem ze standardowym okresem gwarancyjnym).